در واکنش به شهادت نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی

حماس: خون شهدا آتش انقلاب فلسطین را شعله‌ور می‌کند

حماس: خون شهدا آتش انقلاب فلسطین را شعله‌ور می‌کند
جمعه 14 آبان 1400 - 23:28

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت به شهادت رسیدن محمد دعدس در امتداد سلسله اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی قرار دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در واکنش به شهادت نوجوان فلسطینی ۱۳ ساله در شرق نابلس در کرانه باختری رود اردن گفت: جنبش حماس شهادت "محمد دعدس" نوجوان فلسطینی ۱۳ ساله از اردوگاه الجدید در نابلس را که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تسلیت می‌گوید. به شهادت رسیدن محمد دعدس به دست نظامیان رژیم اشغالگر، جنایت جنگی همه جانبه بوده و در امتداد سلسله اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین قرار دارد.

قاسم تأکید کرد: این خون‌ها به سوخت آتش انقلاب مردم فلسطین تبدیل خواهد شد که جز با تحقق هدف رها شدن از یوغ اشغالگری، آزادسازی خاک و مقدسات فلسطین و بازگشت به سرزمینشان آرام نخواهد گرفت.

سخنگوی حماس ادامه داد: همچنان از مقامات تشکیلات خودگردان در رام الله تقاضا داریم سیاست هماهنگی امنیتی با ارتش اشغالگر و پیگرد مقاومت را متوقف کنند، چرا که این رفتار آن‌ها رژیم اشغالگر را به تشدید جنایت هایش علیه ملت ما و آخرین نمونه آن به شهادت رساندن محمد دعدس، جسورتر می‌کند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، یک فلسطینی ۱۳ ساله روز جمعه به ضرب گلوله نیرو‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.
این وزارتخانه افزود، محمد دعدس که در جریان درگیری‌های بین معترضان فلسطینی و نیرو‌های اسرائیلی در روستای دیر الحطب واقع در شرق نابلس از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در بیمارستان جان باخت.

پربیننده ترین خبرها