شورش داعشی ها در زندان تحت کنترل قسد در حسکه سوریه

شورش داعشی ها در زندان تحت کنترل قسد در حسکه سوریه
يکشنبه 16 آبان 1400 - 15:01

منابع سوری از شورش داعشی ها در زندانی در حسکه که تحت کنترل شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکاست خبر دادند و به علت آن اشاره کردند.

العالم - سوریه

سانا از شورش در زندان الثانویه الصناعیه که هزاران داعشی را در خود دارد و تحت کنترل نیروهای قسد مورد حمایت نیروهای اشغالگر آمریکایی در شهر حسکه است، خبر داد.

منابع محلی به سانا گفتند که همزمان با این شورش، بالگردهای آمریکایی به مدت بیش از دو ساعت در آسمان منطقه به ویژه بر بالای زندان به پرواز درآمدند و اقدام به انداختن بالن های حرارتی کردند.

این منابع اعلام کردند: این شورش پس از آن رخ داد که شماری از نظامیان ارتش آمریکا برای انتقال گروهی از عناصر داعشی وارد این زندان شدند.

سانا گزارش داد: زندانهای تحت کنترل شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا همواره شاهد هرج و مرج و شورش است به طوری که در ماه گذشته زندان غویران در حسکه شاهد شورش بود. این اقدامات معمولاً با انتقال تروریستها از سوی آمریکاییها به پایگاههای نظامی غیرقانونی آنها در مناطق مختلف منطقه الجزیره سوریه و پایگاه التنف در مرز سوریه با اردن و عراق ختم می شود که آنها را مورد آموزش قرار می دهند تا به مواضع ارتش سوریه حمله کنند.

مهر

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها