ارتش رژیم صهیونیستی دست به دامن نیروهای ذخیره شد

ارتش رژیم صهیونیستی دست به دامن نیروهای ذخیره شد
يکشنبه 16 آبان 1400 - 21:32

در حالیکه مقام‌های نظامی صهیونیستی به ناتوانی نظامی این رژیم اعتراف کرده‌اند، ارتش رژیم صهیونیستی برای برگزاری یک رزمایش نیروهای ذخیره را فراخواند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی غروب یکشنبه به وقت تهران از برگزاری رزمایشی از سوی ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی و با مشارکت نیروهای ذخیره خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این رزمایش با مشارکت‌ نیروی‌های ذخیره از روز یکشنبه در شمال فلسطین اشغالی آغاز شد و این نیروها با دریافت پیام نوشتاری از تلفن و تماس‌های تلفنی دستورات لازم را برای برگزاری این رزمایش دریافت خواهند کرد.

ارتش رژیم اسرائیل هدف از برگزاری این رزمایش را سنجش توان نیروهای خود به ویژه آماده نگه داشتن نیروهای ذخیره در صورت نیاز به احضار آن‌ها اعلام کرده است. به نوشته این روزنامه، این رزمایش تا غروب فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که «اسحاق بریک» فرمانده ارشد نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که ارتش این رژیم آماده جنگ در چند جبهه نیست و این جنگ احتمالی، رژیم صهیونیستی را به ده‌ها سال قبل باز می‌گرداند. وی ضمن اعلام اینکه رژیم اسرائیل در مسیر نابودی است، تصریح کرد، این صحبت‌ها یک پیش‌بینی از روی خشم نیست بلکه حقایق انکارناپذیر است.

بریک گف: «جنگ آینده، جنگ جبهه داخلی است. این موضوعی است که قبلا از نظر حجم خسارت، آن را تجربه نکرده‌ایم. این جنگ ما را به ده‌ها سال قبل بازمی‌گرداند. وضعیت سختی که در جنگ‌های سابق پشت سر گذاشته‌ایم در مقابل جنگ در چند جبهه هیچ است، جنگی که در آن روزانه هزاران موشک، راکت و پهپاد به سمت جبهه داخلی اسرائیل فرستاده خواهد شد».

وی پیش‌بینی کرد که در جنگ آینده علیه رژیم صهیونیستی «فاجعه» رخ دهد و زیرساخت‌های این رژیم نابود شود. بریک افزود، ساختن یک ارتش پیروز بر روی عناصر از هم پاشیده ارتش رژیم صهیونیستی ممکن نیست و حل این موضوع نیاز به درک و فهم سطوح امنیتی و سیاسی دارد.

روز شنبه نیز «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که در صورت درگیری با حزب‌الله لبنان، این رژیم با مشکل بزرگ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سوی عمق اراضی اشغالی مواجه خواهد بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها