فرار سفیر رژیم اسرائیل در لندن از معرکه اعتراضات ضد صهیونیستی+ ویدیو

چهارشنبه 19 آبان 1400 - 11:54

سفیر رژیم اسرائیل در لندن مورد هجمه دانشجویان حامی آرمان فلسطین در دانشکده اقتصاد دانشگاه لندن قرار گرفت و مجبور به فرار شد.

العالم ـ اروپا

زیپی هوتووِلی سفیر رژیم اسرائیل در لندن، که برای شرکت در سمیناری در دانشکده اقتصاد دانشگاه لندن به این دانشگاه رفته بود، از سوی دانشجویان حامی آرمان فلسطین طرد شد.

دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه لندن، سفیر رژیم اسرائیل را مجبور به ترک این دانشگاه کردند و سخنرانی او را ناتمام گذاشتند. دانشجویان با تجمع در یکی از دانشکده‌های این دانشگاه اجازه سخنرانی به سفیر رژیم اسرائیل را نداند.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد، «زیپی هوتووِلی»، سفیر رژیم اسرائیل که برای شرکت در سمیناری در دانشکده اقتصاد دانشگاه لندن به این دانشگاه رفته بود، از سوی دانشجویان حامی آرمان فلسطین طرد شد. این دانشجویان مخالف حضور و سخنرانی این سفیر در دانشگاه بودند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز امروز (چهارشنبه) گزارش دادند، هوتوولی تحت تدابیر شدید امنیتی مجبور شده است، از معرکه فرار کند.

زیپی هوتووِلی از حمله مقامات ضد فلسطینی رژیم اسرائیل است. او در جریان اعلام طرح الحاق (اشغال) 60 درصدی کرانه باختری به قلمرو این رژیم، به شدت موافق اجرای این طرح بود.

فرار سفیر رژیم اسرائیل در لندن

پربیننده ترین خبرها