مقام اماراتی پس از سفر هیأتی به دمشق: به ساختن پل‌های ارتباطی ادامه می‌دهیم

چهارشنبه 19 آبان 1400
14:18
مقام اماراتی پس از سفر هیأتی به دمشق: به ساختن پل‌های ارتباطی ادامه می‌دهیم مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات در واکنش به سفر وزیر خارجه این کشور به دمشق تأکید کرد که این کشور به ساختن پل ارتباطی و ترمیم آنچه قطع شده بود، ادامه می‌دهد.

العالم - امارات

«انور قرقاش» مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات به سفر «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه این کشور به دمشق واکنش نشان داد.

قرقاش در حساب توئیتری خود نوشت که «هدف امارات ساختن پل (ارتباطی)، تقویت روابط و وصل کردن آن چیزی است که قطع شده بود».

وی افزود که هدف امارات اهتمام به بُعد عربی، دور کردن منطقه از تنش‌های بیشتر و درگیری‌های مداوم است.

روز سه‌شنبه(دیروز) یک هیأت اماراتی به ریاست عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه این کشور به دمشق سفر کرد.

وزیر خارجه امارات همچنین با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف، تلاش برای کشف افق‌های جدید همکاری به ویژه در بخش‌های مهم گفت‌‌وگو کرد. (جزئیات بیشتر)

0% ...

آخرین اخبار

با افزایش بی سابقه دما،حمل و نقل انگلیس گرمازده شد


سخنگوی کرملین: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا برای منطقه و کل جهان سازنده است


تهدید نامتقارن و غیرسنتی را به فرصت‌ ساخت نظم نوین عادلانه تبدیل کنیم


ویدیوگرافیک/ روابط ایران و پاکستان؛ از برادری 80 ساله تا افق های جدید همکاری


سفر رییس جمهور به مشهد در شب تاسوعای حسینی


طارمی: ارزش واقعی جام‌جهانی، همدلی و اتحاد بیشتر ایرانیان است


پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم


بازداشت ۱۱ فلسطینی در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری


پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری


تداوم حملات به لبنان؛ ۲۰ مورد تجاوز رژیم صهیونیستی در یک روز