ایران در ۵ دقیقه نسخه لبنان را پیچید/ جدول گروه A و تثبیت صدر نشینی تیم ملی

 ایران در ۵ دقیقه نسخه لبنان را پیچید/ جدول گروه A و تثبیت صدر نشینی تیم ملی
پنج‌شنبه 20 آبان 1400 - 18:34

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل تیم ملی لبنان در ۵ دقیقه توانست نسخه این تیم را بپیچد و صدر جدول گروه A را همچنان حفظ کند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

یوزهای ایرانی در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال لبنان در ۵ دقیقه توانستند نسخه این تیم را بپیچند و صدر جدول گروه A را همچنان حفظ کنند.

در هفته پنجم مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی فوتبال لبنان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز (پنجشنبه) در «صیدا» به مصاف ایران رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ که تا دقیقه 90 یک بر صفر به نفع لبنان در جریان بود، در وقت های اضافه با نتیجه 2 بر 1 به نفع ایران رقم خورد و تیم ملی کشورمان در یک بازی نفس گیر به بردی شیرین دست یافت.

گل اول لبنان را سونی سعد در دقیقه ۳۷ در شرایطی که بازیکنان ایران به هوای اینکه توپ به بیرون رفته، بازی را رها کرده بودند، برای کشورش به ثمر رساند.

پس از حملات مکرر و بی امان ملی پوشان، بالاخره گل اول ایران به لبنان توسط سردار آزمون در دقیقه 90+1 رقم خورد.

پس از گل اول ایران و تساوی یک بر یک، فشار تیم ملی کشورمان بر تیم لبنان افزایش یافت و گل دوم ایران به لبنان توسط احمد نوراللهی در دقیقه 90+5 به ثمر رسید و در نهایت ملی پوشان کشورمان با نتیجه 2 بر 1 در برابر لبنان به برتری رسیده و یک برد شیرین ولی نفس گیر را رقم زدند.

با این نتیجه، تیم ملی ایران ۱۳ امتیازی در صدر جدول باقی ماند. لبنان هم با این شکست پنج امتیازی شد.

جدول گروه A مقدماتی جام جهانی2022 پس از پیروزی تیم ملی در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

پربیننده ترین خبرها