چرا نظام آل خلیفه جرات انتقاد از سلاح هسته ای اسرائیل را ندارد؟

چرا نظام آل خلیفه جرات انتقاد از سلاح هسته ای اسرائیل را ندارد؟
يکشنبه 23 آبان 1400 - 22:47

بحرین با سیاست دوگانه خود چشم بر رژیم اشغالگر صهیونیستی که منطقه را با سلاح هسته ای تهدید می کند بسته اما برنامه هسته ای مسالمت آمیز ایران خواب را بر چشم شاهان کشورهای  عادی ساز حرام کرده است!

العالم كشكول

برنامه هسته ای ایران در راستای مصارف صلح آمیز است و تهران بارها مستندات خود را به جهان ارائه کرده است، شتاب و شیب حرکت رو به بالای توسعه دانش و فناوری هسته ای در ایران، چنان سریع و تند بوده که امروز، ایران توانسته است جایگاهی درخور توجه و قابل اعتنا در میان کشورهای صاحب تکنولوژی هسته ای، برای خود دست و پا کند.

اما غرب با نادیده گرفتن پیشرفت های ایران، با ایجاد موج کاذب وحشت سعی می کند در مسیر حرکت ایران سنگ اندازی کند، کشورهای استکبار جهانی با هر دولتی که در صدد حفظ حاکمیت خود و مقابله با دیکته های خارجی هستند، همینگونه برخورد می کنند.

این همان هدف اصلی تشکیل سازمان "متحد علیه ایران هسته ای" در آمریکاست که البته نام خنده داری است و نشانه دورویی امریکاست؛ زیرا ایران به گواه سازمان‌های بین المللی به توافق هسته ای پایبند بود در حالی که دونالد ترامپ؛ رئیس جمهوری امریکا از آن خارج شد.

خنده دارتر از آن سخنان عبدالله بن راشد آل خلیفه سفیر بحرین در امریکاست که از همکاری نظام بحرین با آمریکا قدردانی کرد و از کشورها خواست تا علیه خطرهای احتمالی با یکدیگر متحد باشند.

گفتنی است سفیر بحرین در سخنان خود هیچ اشاره ای به سلاح هسته ای اسرائیل نکرد به گونه ای که ابراهیم الشریف دبیر کل جمعیت ملی دموکراتیک العمل در توضیح سخنان سفیر بحرین در توییتر نوشت:" اگر منامه با هر فعالیت هسته ای در منطقه مخالف است بهتر است ابتدا با برنامه ی هسته ای رژیم اشغالگر صهیونیستی مخالفت کند"

وی افزود: چه زمانی در کنفرانس " متحد علیه اسرائیل هسته ای " شرکت خواهید کرد؟ سفیر بحرین باید به این سوال پاسخ دهد یا اینکه همه تلاش های مشترک فقط علیه ایران است اما داشتن سلاح هسته ای برای اسرائیل حلال است؟

سفیر بحرین از یکپارچگی سخن می گوید اما منظورش چیست؟ متاسفانه علیه مسلمانان متحد شده و با اعلام رسمی عادی سازی با رژیم صهیونیستی به مساله نخست جهان اسلام، خیانت کرده است.

بحرین در همه سطوح در صدد اعمال فشار بر دولت های اسلامی است تا آنان نیز به تقلید از وی رابطه خود را با این غده سرطانی را عادی کنند.

اما مساله خنده دار تر این است که وی از حاکمیت و اولویت منافع شهروندان سخن گفته زیرا نقض حقوق بشرتوسط نظام بحرین مورد توافق جوامع غربی، بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری است زیرا بسیاری از زندانیان سیاسی در معرض شدیدترین شکنجه ها قرار دارند.

درباره حاکمیت باید گفت بحرین به انبار سلاح و پایگاه‌های امریکایی تبدیل شده و نظام بحرین از زمان اعلام عادی سازی با رژیم صهیونیستی در قراردادهای مشهور چشم بر حاکمیت کشور خود فرو بسته به گونه ای که رژیم صهیونیستی توانسته بر اطلاعات خصوصی بحرینی ها دست یابد و بحرین در اولین رزمایش دریایی امریکا، رژیم صهیونیستی و امارات در دریای سرخ شرکت داشته است.

پربیننده ترین خبرها