10 شهید و زخمی درتازه ترین حمله جنگنده های متجاوز سعودی به یمن/ حملات توپخانه ای نیروهای سعودی به صعده

10 شهید و زخمی درتازه ترین حمله جنگنده های متجاوز سعودی به یمن/ حملات توپخانه ای نیروهای سعودی به صعده
دوشنبه 24 آبان 1400 - 07:52

خبرنگار العالم گزارش داد، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی - امریکایی بامداد امروز (دوشنبه) با حمله به مناطق مسکونی در غرب یمن سه شهروند یمنی را شهید و هفت نفر دیگر را زخمی کردند.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم، جنگنده های ائتلاف سعودی ـ آمریکای بامداد امروز (دوشنبه) به مناطق مسکونی در بخش حیس در غرب یمن حمله ور شدند که طی این حملات سه شهروند یمنی شهید و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین شبکه خبری "المسیره" گزارش داد، ائتلاف سعودی بار دیگر، ساعات اولیه بامداد دوشنبه به غرب یمن حمله کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از مردم غیر نظامی منجر شد.

این شبکه خاطرنشان کرده، این حمله به مناطق شرق حیس واقع در استان الحدیده در غرب یمن صورت گرفته است. المسیره همچنین اعلام کرده که از شمار قربانیان حمله جنگنده های ائتلاف سعودی ـ آمریکایی گزارشی بدست نیاورده است.

حمله توپخانه ای نیروهای سعودی به صعده

خبرنگار العالم از صعده نیز گزارش داد که در حمله توپخانه ای نیروهای متجاوز سعودی به مناطق متفرقه در بخش مرزی شدا در صعده ، 4 شهروند یمنی زخمی شدند.

همچنین در حمله متجاوزان سعودی به منطقه الرقو در بخش مرزی منبه با سلاح های تیربار و خمپاره، یک شهروند یمنی شهید و 4 تن دیگر مجروح شدند.

حملات متجاوزان سعودی به غیرنظامیان یمنی در سایه سکوت مجامع بین المللی صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها