به دنبال زیان 71 میلیون دلاری؛

هتل ترامپ در واشینگتن فروخته می‌شود

 هتل ترامپ در واشینگتن فروخته می‌شود
دوشنبه 24 آبان 1400 - 08:20

«شرکت ترامپ» هتل متعلق به رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در واشینگتن را به مبلغ 375 میلیون دلار می‌فروشد.

العالم ـ آمریکا

خبرگزاری فرانسه گزارش داده، «شرکت ترامپ» برای فروش هتل خود در واشینگتن به یک گروه سرمایه‌گذاری به مبلغ 375 میلیون دلار به توافق رسیده است. به نوشته رسانه‌های آمریکایی، قرار است "CGI Merchant Group" پس از خرید این هتل، نام «ترامپ» را از آن حذف کند.
این محل که به طور سنتی به دولت آمریکا تعلق داشته است و در نزدیکی کاخ سفید قرار دارد، در سال 2013 به مدت 60 سال به «شرکت ترامپ» اجاره داده شد و امکان تمدید قرارداد آن به مدت 40 سال دیگر نیز در این واگذاری گنجانده شده بود.

شرکت ترامپ برای نوسازی این مکان تاریخی حدود 200 میلیون دلار هزینه کرده است اما با تحمل زیانی بیش از 71 میلیون دلار از سال 2016 تا 2020، این انتقال برای ترامپ هرگز سودآور نبوده است.
این هتل در زمان زمامداری ترامپ به محلی برای گردهمایی سیاستمداران و لابی‌های جمهوری‌خواه تبدیل شده بود. تعدادی از قانون‌گذاران نیز نگران تبدیل شدن این هتل 263 اتاقه به محلی برای اسکان شخصیت‌های مشهور خارجی در زمان زمامداری ترامپ بودند.

از آنجایی که دونالد ترامپ یکی از سهامداران شرکت ترامپ بود، آنها معتقد بودند استقرار شخصیت‌های خارجی در این هتل به معضل «تعارض منافع» منجر می‌شود. تحقیق و تفحص کنگره آمریکا در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها