واکنش جهاد اسلامی به اقدام خصمانه انگلیس؛

لندن به جای جبران اشتباهات تاریخی، مواضع خصمانه اتخاذ می کند

لندن به جای جبران اشتباهات تاریخی، مواضع خصمانه اتخاذ می کند
جمعه 28 آبان 1400 - 19:52

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر قانونی بودن مقاومت ملت فلسطین اعلام کرد انگلیس به جای جبران اشتباهات تاریخی خود علیه ملت فلسطین، علیه آنها تصمیمات خصمانه جدید اتخاذ می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای، اقدام دولت انگلیس علیه جنبش حماس و حامیان این جنبش را به شدت محکوم و تأکید کرد این اقدام لندن، خصمانه و ظالمانه و در راستای منافع رژیم اشغالگر صهیونیستی است و لندن را همچنان گروگان و دربند مواضع رژیم اشغالگر نگه می‌دارد.

در این بیانیه آمده است: در حالی که انگلیس باید به فکر جبران اشتباهات تاریخی خود علیه ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن باشد، این تصمیم خصمانه را که به زیان ملت فلسطین و مبارزه مشروع و قانونی آنها برای دستیابی به آزادی و باز پس گیری سرزمین و حقوقشان است، اتخاذ می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: مقاومت، حق مشروع ملت فلسطین است و نیروهای مقاومت از احقاق این حق با هر ابزاری کوتاه نخواهند آمد و در این مسیر، جانبداری حکومت‌های ظالم و منافق از رژیم اشغالگر، تروریستی و جنایتکار صهیونیستی هر اندازه باشد، هیچ اهمیتی ندارد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین هم اقدام خصمانه لندن علیه جنبش حماس را محکوم کردند و این اقدام را تجاوز ظالمانه علیه ملت فلسطین و مقاومت مشروع آن قلمداد کردند.

به گفته منابع خبری، دولت انگلیس امروز در اقدامی خصمانه از اتخاذ تدابیر لازم برای تروریستی اعلام کردن کل جنبش حماس و اعمال محدودیت فعالیت علیه این جنبش در انگلیس خبر داد.

پربیننده ترین خبرها