سرقت برج مراقبت ارتش آمریکا در کویت!

سرقت برج مراقبت ارتش آمریکا در کویت!
چهارشنبه 3 آذر 1400 - 14:51

روزنامه «الرأی» از سرقت برج مراقبت ارتش آمریکا در کویت پس از رزمایش اخیر با نیروهای سعودی و کویتی خبر داده و نوشته کارآگاهان پلیس در حال جست‌وجوی سارقان هستند.

العالم - جهان اسلام

یک روزنامه کویتی از سرقت برج مراقبت نیروهای ارتش آمریکا در این کشور پس از رزمایش اخیر با نیروهای سعودی و کویتی خبر داد.

برخی منابع امنیتی کویت گزارش دادند که برج مراقبت نیروهای ارتش آمریکا توسط افراد ناشناس به سرقت رفته است.

روزنامه کویتی «الرأی» به نقل از این منابع امنیتی نوشت که کارآگاهان مرکز پلیس الجهراء در حال جست‌وجوی سارقان برج مراقبت نیروهای ارتش آمریکا در الأدیرع هستند.

به گفته این منابع، افسران ارتش آمریکا ابلاغیه‌ای از نیروهای ارتش آمریکا در خصوص سرقت برج مراقبت به طول ۱۳ متر از اردوگاه آن‌ها در منطقه الأدیرع دریافت کرده‌اند.

این منابع گفتند که افسران ارتش آمریکا روز سه‌شنبه (دیروز) در حین بازدید از این اردوگاه متوجه سرقت برج مراقبت شده‌اند و پس از اعلام سرقت، نیروهای امنیتی و تحقیقات پلیسی اجرای تحقیقات و اقدامات مربوط به دستگیری سارقان را آغاز کرده‌اند.

روزنامه الرأی همچنین نوشت که پنجشنبه گذشته پس از پایان رزمایش خلیج فارس ۲۰۲۱ که با مشارکت نیروهای کویتی، سعودی و آمریکایی برگزار شد، تعدادی از تجهیزات و جنگ‌افزارها از جمله برج مراقبت به سرقت رفته، از منطقه رزمایش به این اردوگاه انتقال داده شده بود.

بنابر این گزارش، سارقین با سوء استفاده از نبود دوربین‌های مدار بسته در اردوگاه، توانسته‌اند برج مراقبت مذکور را به سرقت ببرند.

فارس

پربیننده ترین خبرها