لیگ برتر فوتبال؛

صدرنشینی سپاهان با پیروزی برابر نساجی مازندران تثبیت شد/ دومین بُرد متوالی مس با منشا؛ هوادار بازهم باخت

صدرنشینی سپاهان با پیروزی برابر نساجی مازندران تثبیت شد/ دومین بُرد متوالی مس با منشا؛ هوادار بازهم باخت
دوشنبه 8 آذر 1400 - 18:33

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با درخشش «شهریار مغانلو» با نتیجه دو بر صفر از سد نساجی مازندران گذشت و صدرنشینی خود را در لیگ برتر تثبیت کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با ۲ گل به برتری رسید.

مرد اول این بازی شهریار مغانلو بود. مهاجم فصل قبل پرسپولیس که در لیگ بیست و یکم موفق به گلزنی نشده بود موفق شد مقابل نساجی زننده هر ۲ گل تیمش باشد. او ابتدا در دقیقه ۳۰ و سپس در دقیقه ۵۶ با ۲ ضربه دقیق و غیر قابل مهار در داخل محوطه جریمه دروازه علیرضا حقیقی را گشود تا سه امتیاز حیاتی به حساب طلایی‌پوشان واریز شود.

شاگردان محرم نویدکیا با ثبت دومین برد متوالی با نتیجه ۲ بر صفر به روند خوب ابتدای فصل خود برگشتند و حالا با ۱۶ امتیاز به صدرنشینی در این هفته ادامه دادند. در سوی مقابل نساجی ششمین هفته بدون برد خود را هم پشت سر گذاشت و سومین شکست این فصل را تجربه کرد تا با ۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم بایستد.

ترکیب ابتدایی سپاهان:

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو.

ترکیب ابتدایی نساجی:

علیرضا حقیقی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، محمد باقری، مسعود شجاعی.

دومین بُرد متوالی مس با منشا؛ هوادار بازهم باخت

تیم فوتبال مس رفسنجان با گلزنی مجدد گادوین منشا به سومین برد این فصل خود در لیگ برتر رسید و هوادار تهران را شکست داد.

تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تهران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری دست پیدا کرد.

گادوین منشا، ستاره این روزهای مس موفق شد یک بار دیگر از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۷۰ تک گل بازی را به ثمر برساند. مهرداد بشاگردی، گلر کهنه کار تیم هوادار جهت توپ را تشخیص داده بود اما در گرفتن آن ناکام ماند. این سومین گل منشا در این فصل بود. او هفته قبل نیز تک گل سه امتیازی تیمش را به نفت مسجدسلیمان زده و فولاد خوزستان هم از گل‌های این بازیکن در امان نمانده بود.

مس با این برد تعداد پیروزی‌هایش در این فصل را به عدد ۳ رساند و با ۱۱ امتیاز به طور موقت به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کرد. شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار نیز با متحمل شدن پنجمین باخت این فصل همچنان چهار امتیازی مانده و در جایگاه چهاردهم ایستادند.

ترکیب مس رفسنجان:

فایز الرشیدی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، حسن جعفری، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، فراز امامعلی، گادوین منشا

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی، آرام عباسی، مهدی عبدی، محمد ستاری، صائب محبی، معین عباسیان، نیما انتظاری، داریوش شجاعیان، روح الله باقری، مرتضی آقاخان، محمد چهارمحالی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها