درگیری میان فلسطینیان و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در اردوگاه "جنین"

درگیری میان فلسطینیان و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در اردوگاه
چهارشنبه 10 آذر 1400 - 20:07

تنش امنیتی در استان جنین و به‌ویژه در اردوگاه آوارگان "جنین" میان نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان و نیروهای مبارز گروه‌های مختلف فلسطینی به‌ویژه گروه‌های حماس و جهاد اسلامی همچنان پابرجاست.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، رژیم اشغالگر تأکید می‌کند که تشکیلات خودگردان بر اردوگاه جنین کنترلی ندارند و عناصر مسلح هستند که اوضاع را در اردوگاه آوارگاه مدیریت می‌کنند.

در همین راستا، صبح امروز درگیری‌هایی در اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری میان جوانان و عناصر مسلح در جریان یورش پلیس به این اردوگاه رخ داد. پنجشنبه گذشته عناصر مسلح فلسطینی، که ناشناس بودند، به ساختمانی در شهرک "جنین" تیراندازی کردند که طبق اعلام منابع فلسطینی، یکی از خشن‌ترین حوادث در این شهرکِ واقع در شمال کرانه باختری محسوب می‌شود.

به نوشته منابع اسرائیلی، شهر جنین شاهد حوادثِ پیوسته و خشن در ماه‌های اخیر شده و نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطینی تأکید کرده‌اند که جنایتکاران را بازداشت خواهند کردند. این نیروها و نیروهای اسرائیلی شهر جنین را کانون فعالیت گروه‌های حماس و جهاد اسلامی ادعا می‌کنند.

"محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه گذشته میلادی تصمیم به برکناری تمامی فرماندهان سرویس امنیتی استان جنین و تعیین مسئولان امنیتی به جای آنها گرفت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها