اختصاصی العالم | جزئیات شنیده شدن صدای انفجار مهیب در آسمان نطنز/ شلیک تمرینی سامانه‌های پدافندی

اختصاصی العالم | جزئیات شنیده شدن صدای انفجار مهیب در آسمان نطنز/ شلیک تمرینی سامانه‌های پدافندی
شنبه 13 آذر 1400 - 21:30

یک منبع امنیتی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه، موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در اسمان منفجر شده است.

العالم _ ایران / سیاسی

یک منبع امنیتی در گفتگو با شبکه العالم درباره شنیده شدن صدای انفجار در آسمان نطنز گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه، موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در اسمان منفجر شده است.

در ذیل اخبار لحظه به لحظه را می توانید دنبال کنید؛


22:03| انفجار در آسمان شهرستان نطنز ربطی به تاسیسات هسته ای ندارد

یک منبع مطلع محلی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: انفجار در منطقه کویری شهرستان نطنز ارتباطی با تاسیسات هسته ای نداشته و هیچ گونه آسیب و یا تلفاتی نیز در بر نداشته است.

وی با بیان اینکه هیچگونه درگیری هوایی در منطقه روی نداده است، اظهارداشت: این تک شلیک پدافندی در منطقه کویری این شهرستان جای هیچگونه نگرانی ندارد.


21:52 | انفجار نطنز هیچگونه خسارت در پی نداشته است

فرماندار نطنز گفت: بر اساس جمع‌بندی‌های فعلی این حادثه تلفاتی به اماکن مسکونی و یا ساختمان خاصی وارد نکرده است.


21:50 | *جای هیچ گونه نگرانی نیست

فرمانده پدافند هوایی منطقه نطنز گفت: ساعتی پیش برای ارزیابی آمادگی میدانی، یکی از سامانه‌های موشکی منطقه آزمایش شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی افزود: برای ارزیابی سامانه‌های مستقر در منطقه، این گونه تمرینات در فضای کاملاً امن و با هماهنگی کامل شبکه یکپارچه پدافندی صورت می‌گیرد.


پربیننده ترین خبرها