وزیر اسرائیلی: گانتز هفته آینده با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار خواهد کرد

وزیر اسرائیلی: گانتز هفته آینده با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار خواهد کرد
جمعه 19 آذر 1400 - 10:57

عیساوی فریج وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی از دیدار قریب الوقوع خود با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

العالم - فلسطين

شبکه 12 عبری روز پنجشنبه به نقل از فریج گفت : من و گانتز هفته آتی با محمود عباس رئیس تشکیلات در رام الله و برای برقراری آتش بس در منطقه دیدار خواهیم کرد.

برخی مناطق کرانه باختری و قدس اشغالی در روزهای گذشته شاهد تنش هایی ناشی از اقدام نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در نقض حقوق فلسطینیان بوده است.

گانتزدر پی جنگ اخیر غزه با رئیس تشکیلات در شهر رام الله دیدار کرد و تسهیلات اقتصادی و اجتماعی برای تقویت تشکیلات از جمله صدور مجوز کار در سرزمین های اشغالی سال 1948 و صدها اقدام برای ایجاد همبستگی در خانواده ها ارائه داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در چندین دیدار و اظهارات خود از طرح همکاری با دولت امریکا برای تقویت جایگاه تشکیلات و جلوگیری از افزایش قدرت دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در کرانه باختری خبر داد.

اخیرا نیز عملیات های فردی علیه نیروهای اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته و گزارش های منابع عبری بر اهمیت هماهنگی با تشکیلات خبر می دهد.

پربیننده ترین خبرها