یاوه گویی سران رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران

یاوه گویی سران رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران
دوشنبه 22 آذر 1400 - 18:16

سران رژیم صهیونیستی این روزها در وضع بدی قرار دارند، چرا که نه خودشان قادر به حمله به ایران هستند و نه اربابشان آمریکا جرات انجام حمله را دارد لذا به تهدیدهای توخالی روی آورده اند که آخرین آن بنی گانتس وزیر جنگ رژیم بود که ادعا کرده در سفر به واشنگتن به دولت آمریکا گفته دستور آماده باش برای حمله به ایران را صادر کرده است.

العالم – کشکول

همزمان خبر رسیده که رژیم صهیونیستی 5 / 1 میلیارد دلار برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران اختصاص داده و رزمایش این حمله را نیز برگزار کرده است.

دنیس راس دیپلمات سابق یهودی صهیونیست آمریکا نیز از بایدن خواست رژیم صهیونیستی را به بمب های 15 تنی سنگرشکن و بمب افکنهای بی 2 برای پرتاب این نوع بمب مجهز کند.

اما کنستانتین سیوکف معاون رئیس آکادمی علوم موشکی و توپخانه ای روسیه گفت که اسرائیل هرگز قادر به حمله به ایران نیست به این دلیل که ایران یکی از 4 کشور سازنده سامانه های موشکی در جهان است و به همین دلیل قادر است کاری کند که اسرائیل دیگر جای زندگی نباشد.

وی افزود که ایران دارای موشک های میان برد و سلاح های متعارف نقطه زن است که در جریان حمله به پایگاههای آمریکا در منطقه از آن استفاده کرد و اسرائیل قادر به مقابله با این نوع موشکها نیست به این دلیل که سامانه پدافند هوایی و موشکی برای مقابله با آن را ندارد لذا در صورتیکه ایران بخواهد به تاسیسات اتمی اسرائیل حمله موشکی انجام دهد با توجه به مساحت اندک اسرائیل، این دولت دیگر غیرقابل زندگی خواهد بود.

سیوکف تاکید کرد که اسرائیل حتی درصورتیکه از پشتیبانی نیروی هوایی آمریکا برخوردار باشد هرگز قادر به انهدام تاسیسات اتمی ایران نیست به این دلیل که این تاسیسات در عمق زمین بوده و تحت حفاظت شدید قرار دارد و فقط با بمب اتمی می توان آن را منهدم کرد که استفاده از این نوع بمب نیز محال است به این دلیل که واکنش تند روسیه و چین را در پی خواهد داشت.

حتی ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل هرگز به ایران حمله نمی کند و اختصاص بودجه در 10 سال گذشته برای چنین حمله ای فقط هدر دادن پول بود لذا اعلام آمادگی برای حمله به ایران فقط برای ترساندن دولت آمریکا انجام شده است.

در مقابل سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش ایران این تهدیدات را یاوه گویی خواند و گفت که اسرائیلیها می دانند در صورت حمله به ایران نابود خواهند شد.

تهدیدات سران اسرائیل درباره حمله به ایران فقط برای آنان رسوایی به بار آورده است به این دلیل که دنیا و حتی شهرک نشینان صهونیست نیز فهمیده آنان دروغ می گویند و ایران نیز می داند رژیم اسرائیل یک بشکه باروت است که می توان آن را فقط با چند موشک نابود کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها