بایدن: ترامپ بیاید، احتمال نامزدی من بیشتر می‌شود

بایدن: ترامپ بیاید، احتمال نامزدی من بیشتر می‌شود
پنج‌شنبه 2 دی 1400 - 09:20

و بایدن رئیس‌جمهور ۷۹ ساله آمریکا اعلام کرد، در صورت حضور دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ احتمال نامزدی او در انتخابات بیشتر خواهد شد.

العالم - امریکا

رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ و همچنین رقابت دوباره با دونالد ترامپ صحبت کرد.

شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» مصاحبه‌ای اختصاصی با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ترتیب داده و از او درباره موضوعات داخلی و خارجی سوال کرده است.

«دیوید موئیر» خبرنگار این شبکه در بخشی از این مصاحبه از جو بایدن ۷۹ ساله درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ سوال کرد و نظر او را درباره احتمال رقابت دوباره با دونالد ترامپ جویا شد.

بایدن در انتخابات سال ۲۰۲۰ به عنوان نامزد دموکرات با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا رقابت کرد و در نهایت در یک انتخابات جنجالی توانست بر رقیب جمهوری‌خواه خود پیروز شود. ترامپ و هوادارانش بارها مدعی شده‌اند که دموکرات‌ها با «تقلب گسترده» او را از ریاست جمهوری کنار زدند.

مصاحبه ای‌بی‌سی‌نیوز با بایدن روز چهارشنبه (دیروز) در کاخ سفید گرفته شده و قرار است پنجشنبه شب (امشب) به وقت تهران به صورت کامل پخش شود.

در بخشی از این مصاحبه خبرنگار از رئیس‌جمهور آمریکا سوال کرد: «آیا شما برنامه دارید که برای دور دوم انتخابات (ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴) شرکت کنید؟»

در حال تکمیل ...

پربیننده ترین خبرها