"برقه را نجات دهید"؛ جنایت هولناک رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها

جمعه 3 دی 1400 - 20:48

به دنبال حملات تروریستی پی در پی شهرک نشینان به اهالی استان‌های شمالی به خصوص روستای برقه در شمال غرب نابلس، هشتگ "برقه را نجات دهید" در چند کشور عربی از جمله مصر و اردن ترند شد.

العالم - داغ های مجازی

در درگیری بین اهالی روستای برقه در شمال نابلس که از خانه های خود در مقابل شهرک نشینان صهیونیست دفاع می کردند و نظامیان رژیم صهیونیستی، بیش از 127 نفر مجروح شدند.

همچنین یک شهرک نشین صهیونیست در تصادف عمدی با یک زن 55 ساله در شهرک سنجل واقع در شمال رام الله، وی را به قتل رسانده و متواری شد.

هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد که بیش از 100 شهروند فلسطینی از جمله یک روزنامه نگار و یک کودک در درگیری با نظامیان صهیونیستی در روستای برقه مجروح شدند.

کاربران فضای مجازی این جنایات را محکوم کرده و درباره نسل کشی اهالی برقه هشدار دادند. آنها همچنین پوشش خبر ضعیف جنایات و تجاوزات شهرک نشینان را محکوم کردند.

کاربری به نام ریاض در توییتر خود نوشت: "وقتی که طغیان، قانون می شود قیام واجب می شود".

کاربر دیگری به نام محمد الجبور نوشت: "درگیری در شهرک برقه در شمال فلسطین و نیروههای اشغال از بمب گازی علیه جوانان استفاده می کنند ".

کاربر دیگری با عنوان "FAHED AL. JABER" نوشت: "دیروز حی الشیخ و امروز برقه و فردا بقیه شهرها و روستاها تا همه ملت از خانه و کاشانه شان آواره شوند و سران عرب همچنان به اسم صلح در حال سازش با رژیم صهیونیستی هستند. همه باید بدانند که صلح آنها فقط با اسرائیل است نه فلسطینی ها"

و کاربر دیگری با عنوان "Bashar" نوشت: "چیزی که به زور گرفته شده با زور پس گرفته می شود. مذاکره باید از موضع قدرت باشد. مذاکره از موضع ضعف هیچ فایده ای ندارد زیرا فقط امتیاز دادن است".

پربیننده ترین خبرها