فرد مسلح حاضران در پمپ بنزین «گارلند» آمریکا را به رگبار بست

فرد مسلح حاضران در پمپ بنزین «گارلند» آمریکا را به رگبار بست
دوشنبه 6 دی 1400 - 11:08

منابع رسانه‌ای در آمریکا خبر دادند، یک مرد مسلح به حاضران در پمپ بنزین شهر «گارلند» ایالت تگزاس را به رگبار بست و چهار کشته و زخمی بر جا گذاشت.

العالم - آمریکا

خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنان خبرساز است و این بار تیراندازی در یک پمپ بنزین در ایالت تگزاس از آمریکایی‌ها تلفات گرفت.

طبق گزارش رسانه‌های محلی آمریکایی از قبیل «فاکس 4 نیوز»، حاضران یک پمپ بنزین در شهر گارلند ایالت تگزاس هدف یک تیراندازی مسلحانه مرگبار قرار گرفتند.

به گفته پلیس شهر گارلند، به دنبال دریافت گزارشی درباره تیراندازی در یکی از پمپ بنزین‌های این شهر ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و با جسد سه مرد مواجه شدند.

طبق اعلام پلیس آمریکا، در این تیراندازی مسلحانه سه نفر از حاضران در پمپ بنزین کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند و حال او نیز وخیم است.

مقام‌های پلیس آمریکا هویت کشته‌شدگان و همچنین زخیم این خشونت مسلحانه را منتشر نکردند و از ادامه تحقیقات درباره انگیزه ضارب مسلح از تیراندازی خبر دادند.

بنا بر اعلام پلیس، تصاویر دوربین مدار بسته موجود در پمپ بنزین نشان می‌دهد یک مرد مسلح که لباس هم به تن نداشت، عامل این تیراندازی است.

به گفته پلیس، این مرد مسلح ابتدا از خودروی خود پیاده شده و بعد از داخل شدن به فروشگاه موجود در پمپ بنزین، حاضران را به رگبار بست و سپس با خودرو از محل متواری می‌شود.

تحقیقات پلیس آمریکا برای تعیین هویت ضارب ادامه دارد و تاکنون هیچ فردی در زمینه این تیراندازی مرگبار دستگیر نشده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها