توصیه مضحک بنت به قدرت‌های جهانی درباره ایران!

توصیه مضحک بنت به قدرت‌های جهانی درباره ایران!
چهارشنبه 8 دی 1400 - 13:32

نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز گذشته در گفت‌وگو با رادیو ارتش اسرائیل گفت: "قدرت‌های جهانی باید موضعی قاطعانه‌تر در مداکرات هسته‌ای در وین اتخاذ کند.. ایران کارت‌های بسیار ضعیفی در دست دارد، اما جهان طوری رفتار می‌کند که گویی آن کشور از موضع قدرت در حال مذاکره است".

العالم- کشکول

در شرایطی که بنت از قدرت‌های بزرگ به خاطر نوع تعامل‌شان با ایران "انتقاد می‌کند"، او در همان گفت‌وگو اذعان می‌کند که "تهران طی 30 سال اسرائیل را با صدها هزار موشک احاطه کرده، و این چیزی است که باید به عقب برگردانده شود"!.

موضوع قابل توجه این است که "توصیه" بنت به قدرت‌های بزرگ درباره نحوه تعامل با ایران با گزارش ارتش رژیم اشغالگر درباره مجموع عملیات نظامی‌اش در سال 2021 همزمان شد که در آن اذعان کرده که از آغاز حمله به ایران عاجز است و این ناتوانی خود را به آماده شدن با نبرد در حلقه نخست، جبهه لبنان، سوریه و نوار غزه توجبه کرده است.!!

به نظر می‌رسد که اخبار رسیده از وین، برای بنت خوشایند نبوده و گرنه او در یک مصاحبه تناقض‌گویی نمی‌کرد و همچنان به صراحت، گزارش ارتش اسرائیل را نقض کرده است.

نیازی به بررسی زیاد نیست که بدانیم اگر ایران قوی نبود و به منطق هژمونی قدرت‌های بزرگی که با جمهوری اسلامی در وین برای لغو تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا علیه ملت ایران مذاکره می‌کنند، گوش می‌داد، این قدرت‌ها هرگز تصور آن را نمی‌کردند که روزی با ایران سر یک میز مذاکره کنند.

پربیننده ترین خبرها