قالیباف:

بزرگترین ظلم به "حاج قاسم" تقلیل دادن او از یک مکتب به سطح یک فرد مبارز است

بزرگترین ظلم به
يکشنبه 12 دی 1400 - 08:55

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین ظلم به حاج قاسم تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسه درس آموز به سطح یک ژنرال شجاع و فرد مبارز است. حاج قاسم مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس و راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی آموخت.

العالم - ایران

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: فرا رسیدن سالروز شهادت مردم میدان، سردار پرافتخار اسلام و محبوب دل مردم ایران و تمامی مستضعفین جهان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران و تمام کسانی که به آرمان عدالت گستری، آزادی خواهی و رفع ظلم و تبعیض از جهان باور دارند و در این مسیر گام برداشته اند، تسلیت و تعزیت می گویم.

وی افزود: خون شهید راه خود را در زمین و آسمان ها پیدا می کند و این وظیفه ماست تا بتوانیم با فهم درست از سیره شهید و منطق عمل و اندیشه او زندگی و فکر خود را با آن منطق سازگار کنیم و خود را از انحراف، تندروی و یا کندروی رها کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بزرگترین ظلم به حاج قاسم تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسه درس آموز به سطح یک ژنرال شجاع و فرد مبارز است. حاج قاسم مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس و راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی آموخت. حاج قاسم شاگرد اول مکتب امام است و این مکتب که تا امروز با همراهمی و فداکاری ملت ایران نجات بخش و راهگشا بوده است بر دو اصل خداباوری و مردم باوری استوار است.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها