جهاد اسلامی: نفتالی بنت از نتانیاهو افراطی‌تر است

جهاد اسلامی: نفتالی بنت از نتانیاهو افراطی‌تر است
پنج‌شنبه 16 دی 1400 - 20:38

مسئول اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم افراطی‌تر است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد الهندی، رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: شیوه‌های اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تلاشی برای بازگرداندن نیروی بازدارندگی است که این رژیم در غزه از دست داده است.

محمد الهندی همچنین گفت: نفتالی بنت رادیکال‌تر و افراطی‌تر از بنیامین نتانیاهو است و رویکرد دولت رژیم اشغالگر به سوی افراطی‌تر شدن سوق پیدا خواهد کرد.

این مسئول جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه سیاست‌هایی که مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی در برخورد با شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری دنبال می‌کنند، باعث خواهد شد این شهروندان به شهروندان فلسطینی در نوار غزه نزدیک‌تر شوند، توضیح داد: شیوه‌های مقامات رژیم اشغالگر در کرانه باختری تلاشی برای بازگرداندن نیروی بازدارندگی است که در نوار غزه از دست داده اند.

محمد الهندی با تاکید بر این که تشکیلات خودگردان فلسطین در به اصطلاح «راهپیمایی سیاسی» که به پایان رسیده است، شریک است، گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم جناح‌ها و سازمان‌ها آنچه را در کرانه باختری اتفاق می‌افتد، رهبری می‌کنند، اما خود مردم فلسطین هستند که نبرد و درگیری‌های خود را با رژیم اشغالگر صهیونیستی مدیریت می‌کنند.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها