سلاح جدید فلسطینیان، صهیونیست‌ها را به زانو درمی‌آورد

سلاح جدید فلسطینیان، صهیونیست‌ها را به زانو درمی‌آورد
جمعه 17 دی 1400 - 22:30

نبرد معده‌های خالی و سلاح اعتصاب غذا، رژیم صهیونیستی را وارد به عقب‌نشینی کرده است؛ این سلاح مسالمت‌آمیز بُرنده‌تر از سلاح صهیونیست‌هاست.

العالم- کشکول

هشام ابو هواش، اسیر فلسطینی روز سه‌شنبه بعد از 141 روز به اعتصاب غذای خود پایان داد؛ زیرا بعد از فشارهای گسترده بر طرف صهیونیستی، توافقی انجام شد که ابوهواش در مدتی مشخص آزاد شود و تا زمان آزادی‌اش، درمانش را در یکی از بیمارستان‌های اسرائیلی تکمیل کند.

در صورت مرگ اسیر ابو هواش رژیم صهیونیستی می‌بایستی بهای گزافی را پرداخت می‌کرد و لذا این رژیم برای توافق پیشقدم شد.

همانطور که جنبش جهاد اسلامی به صورت علنی و صریح تهدید کرد که اگر اسیر ابوهواش شهید شود تل‌آویو هدف حملات موشکی مقاومت قرار خواهد کرد و شهادت ابو هواش نبرد جدیدی را با اشغالگران کلید خواهد زد مانند نبرد "شمشیر قدس".

با ادامه مقاومت ابو هواش و اصرار او بر آزادی یا شهادت، معادله تغییر یافت و رژیم صهیونیستی از تصمیمش درباره این اسیر عقب‌نشینی کند.

تصمیم اسرائیل به آزادی اسیر ابو هواش بار دیگر- به اذعان مقامات صهیونیستی-‌ اعتبار بازدارندگی این رژیم را دوباره کاهش داد. کانال 12 تلویزیون اسرائیل تأکید کرد در نتیجه تسلیم تل‌آویو به شروط ابو هواش، فلسطینیان پیروزی بی‌سابقه‌ای به‌دست آوردند و اسرائیل قدرت و نیروی بازدارندگی خود را از دست داد و "مسائل ملی" را به نفع جنبش مقاومت فلسطین فروخت.

فلسطینیان در شهرهای مختلف کرانه باختری پیروزی اسیر ابوهاش را جشن گرفته‌اند. از سوی دیگر، اسرای فلسطینی و فلسطینیان تحت بازداشت‌های اداری برای آغاز نبرد جدیدی جهت تحریم دادگاه‌های رژیم اشغالگر آماده می‌شوند.

پربیننده ترین خبرها