جانسون به دلیل برگزاری "جشن می‌گساری" در ایام قرنطینه مجبور به عذرخواهی شد

جانسون به دلیل برگزاری
چهارشنبه 22 دی 1400 - 16:10

نخست‌وزیر انگلستان در پی رسوایی «جشن می‌گساری» در محل اقامتش در زمان اعمال قرنطینه سراسری، وادار به عذرخواهی از پارلمان شد.

العالم _ اروپا

به گزارش العالم به نقل از رویترز، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلستان، روز چهارشنبه از پارلمان به دلیل گردهمایی «خودت نوشیدنی بیاور» (جشن می‌گساری) که در محل اقامت رسمی وی در خیابان داونینگ در طول اولین قرنطینه کرونا برگزار شد، عذرخواهی کرد.

در اظهارات جانسون خطاب به اعضای پارلمان آمده است: «"آقای رئیس مجلس، می‌خواهم عذرخواهی کنم. می‌دانم که میلیون‌ها نفر در سراسر این کشور فداکاری‌های خارق‌العاده‌ای در 18 ماه گذشته انجام داده‌اند. من می‌دانم که آن‌ها چه رنجی را متحمل شده‌اند، نمی‌توانند برای بستگان خود سوگواری کنند، نمی‌توانند زندگی خود را ادامه دهند. آن طور که می خواهند، یا کارهایی را که دوست دارند انجام دهند. ... و من می‌دانم که وقتی فکر می‌کنند در خود داونینگ استریت قوانین توسط افرادی که آنها را وضع می‌کنند به درستی رعایت نمی‌شود، از من و نسبت به دولتی که من رهبری می‌کنم، عصبانی می‌شوند. و اگرچه نمی‌توانم نتیجه‌گیری‌های تحقیق فعلی را پیش‌بینی کنم، اما به اندازه کافی آموخته‌ام که بدانم چیزهایی وجود دارد که به درستی آنها را انجام ندادیم. و من باید مسئولیت را بر عهده بگیرم.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها