جانشین فرماندهی کل سپاه: جبهه مقاومت روز به روز تقویت می‌شود

جانشین فرماندهی کل سپاه: جبهه مقاومت روز به روز تقویت می‌شود
سه شنبه 28 دی 1400 - 20:41

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: جبهه مقاومت به برکت خون شهدایی نظیر سرلشکر شهید دقایقی شکل گرفته و روز به روز برای دفاع از ارزش‌های اسلامی بیشتر تقویت می‌شود.

العالم - ایران/ سیاسی

سرتیپ پاسدار علی فدوی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین گرامیداشت سردار شهید اسماعیل دقایقی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در مجتمع فجر سپاه در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوزستان استانی شهدپرور، و یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس است و سفر به این استان علاوه بر ماموریت هایی که در دستور کار است، جنبه های معنوی فراوانی دارد.

وی افزود: سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی به همراه سایر شهدای سپاه بدر (متشکل از مبارزان عراقی)، در راه دفاع از کیان این نظام اسلامی جان خود را تقدیم کردند تا اکنون جبهه‌های مقاومت شکل گرفته و راه آنها در میدان دیگری ادامه پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون جبهه اصلی مقاومت روز به روز به برکت خون شهدای سپاه بدر و دیگر شهدا تقویت شده و بی شک این افتخارات را مدیون رشادت های این شهدای والامقام هستیم.

وی ادامه داد: راه شهدای سپاه بدر توسط همرزمان آنها در جبهه مقاومت تا شکست کامل دشمنان ادامه دارد و این راه هیچگاه متوقف نخواهد شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: همزمان با سالگرد عملیات کربلای پنج، یادواره سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی در خوزستان برگزار شد تا یاد و خاطره این شهید والامقام همواره برای همگان تداعی شود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: سرلشکر دقایقی از شهدای محوری خوزستان و فرمانده سپاه بدر بودند که از برادران عراقی تشکیل شده بود و این مراسم به یاد و گرامیداشت این شهید والا مقام و شهدای عراقی برگزار شد.

وی بیان کرد: مجاهدت‌های سردار دقایقی در دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد چرا که پایه‌گذاری جبهه مقاومت و انسجام بخشی به برادران عراقی که برای مبارزه با صدام وارد کشور ما شده بودند، کار آسانی نبود.
سرلشکر شهید دقایقی بنیان گذار سپاه بدر است و در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بیت‌المقدس، فتح‌المبین، خیبر، بدر، عاشورا، قدس ۴، کربلای ۲ و کربلای ۴ حماسه آفرین بود.

این شهید والا مقام در دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی نیز نقش فعالی داشت و به همراه سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی و جمعی از یاران خود گروه منصورون را تشکیل داد.

سرلشکر شهید دقایقی در عملیات کربلایی پنج به درجه شهادت نایل آمد.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها