ویدیوی اصابت حمله موشکی به ابوظبی و ناکامی پدافند هوایی امارات

دوشنبه 4 بهمن 1400 - 08:03

در حالی که خبرگزاری دولتی امارات اعلام کرده که دو موشک بالستیک که ابوظبی را هدف قرار داده بود، رهگیری کرده است، تصاویری در رسانه ها منتشر شده که نشان می دهد پدافند هوایی امارات در رهیگری موشک ها ناکام بوده و آنها به ابوظبی اصابت کرده اند.

العالم ـ امارات

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر حمله موشکی بامداد امروز (دوشنبه) به ابوظبی، خبرگزاری دولتی امارات خبر رسانه های خبری را تایید ولی در عین حال اعلام کرد که دو موشک بالستیک که ابوظبی را هدف قرار داده بود، رهگیری کرده است.

آسوشیتدپرس به نقل از خبرگزاری دولتی امارات گزارش داد، امارات متحده عربی بامداد دوشنبه دو موشک بالستیک که ابوظبی را هدف قرار داده بود، رهگیری کرده است.

به دنبال حملات موشکی بامداد امروز (دوشنبه) به ابوظبی تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در توضیح آن آمده است: لحظه ناکامی سامانه های پدافند هوایی امارات در رهگیری موشک های یمنی که صبح روز دوشنبه 24 ژانویه 2022 ابوظبی را در هم کوبیدند.

منابع خبری بامداد دوشنبه از شنیده شدن صدای انفجار و فعال شدن سامانه دفاع هوایی در ابوظبی پایتخت امارات خبر داده و اعلام کردند که این حمله حدود یک هفته بعد از حمله پهپادی و موشکی انصارالله یمن به امارات صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها