کرملین دور بعدی گفت‌وگوها را به پاسخ واشنگتن مشروط کرد

کرملین دور بعدی گفت‌وگوها را به پاسخ واشنگتن مشروط کرد
سه شنبه 5 بهمن 1400 - 14:34

سخنگوی کرملین امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، دور بعدی گفت‌وگوها بین روسیه و آمریکا درباره تضمین‌های امنیتی پس از پاسخ مکتوب واشنگتن مشخص می‌شود.

العالم - اروپا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیش از سخنان دیمیتری پسکوف، یک سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه اعلام کرد که ۸۵۰۰ سرباز آمریکایی در سطح هشدار بالا به دلیل اوضاع پیرامون اوکراین قرار گرفته‌اند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به اینکه آیا این اظهارات از سوی وزارت دفاع آمریکا بر روند مذاکرات بین مسکو و واشنگتن تاثیر می‌گذارد، گفت: این گفته‌ها تاثیری بر مذاکرات ندارند، در واقع مذاکرات در مرحله فعلی تکمیل شده است. قبل از اینکه بفهمیم چگونه و چه زمانی به این گفت‌وگوها ادامه خواهیم داد، واشنگتن باید پاسخ کتبی به ما بدهد. امیدواریم این هفته چنین پاسخی را دریافت کنیم.

این سخنگو همچنین ادامه داد که آمریکا به افزایش تنش‌ها ادامه می‌دهد و افزود: ‌ما از نزدیک اقدامات دولت آمریکا را با نگرانی زیاد دنبال می‌کنیم.

سخنگوی کرملین همچنین گفت که دولت مسکو معتقد است زود است که درباره موضع آمریکا در قبال پیشنهادهای امنیتی روسیه پیش از دریافت پاسخ کتبی از سوی واشنگتن نتیجه‌گیری شود.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها