امارات، منتشرکنندگان تصاویر حمله نیروهای یمنی را تهدید کرد

امارات، منتشرکنندگان تصاویر حمله نیروهای یمنی را تهدید کرد
پنج‌شنبه 7 بهمن 1400 - 10:28

خبرگزاری دولتی "وام" امارات اعلام کرد: دادستانی کل امارات شماری از افراد منتشرکننده فیلم های حمله موشکی روز دوشنبه نیروهای یمنی به تاسیسات  مهم امارات در شبکه‌های اجتماعی را احضار کرد، زیرا این ویدئوها تاسیسات مهم و نظامی را به خطر می اندازد و می تواند امنیت و ثبات جامعه را هدف قرار دهد.

العالم كشكول

"حمد سیف الشامسی" دادستان کل امارات تاکید کرد: اقدامات قانونی بازدارنده ای برای منتشرکنندگان این مطالب اتخاذ خواهد شد.

وی نسبت به تبعات و خطرات این اقدامات برای دولت و نتایج منفی احتمالی که شاید تهدیدی برای ثبات جامعه باشد و بدون دلیل نگرانی و ترس میان افراد به وجود بیاورد، هشدار داد.

نگرانی و ترسی که هم اکنون بر امارات سایه افکنده و در حال افزایش و گسترش است و امنیت و ثبات دولت و اقتصاد و جامعه این کشور را تهدید می کند به دلیل انتشار تصاویر بمباران یمن نیست بلکه به دلیل اصرار مسئولان اماراتی بر موضع خود در حمله به یمن است بنابراین زمانی که امارات نمی تواند انتشار تصاویر یک حمله موشکی توسط شهروندان خود را تاب بیاورد و آن را تهدیدی برای امنیت و جامعه می داند اگر این حملات افزایش یافته و روزانه شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ترس و نگرانی امروز امارات، همان چیزی است که دلسوزان، امارات را نسبت بدان هشدار داده بودند و از آنان خواسته بودند از آتش بازی دست بردارد زیرا انگشتانشان خواهد سوخت اما به نظر می رسد برخی مسئولان اماراتی این نصیحت هارا نپذیرفته اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها