تلاش رسانه های اماراتی برای آتش بس نظامی با صنعا

تلاش رسانه های اماراتی برای آتش بس نظامی با صنعا
شنبه 9 بهمن 1400 - 13:17

عبدالسلام جحاف، یکی از خبرنگاران یمنی از اقدامات امارات  برای آتش بس رسانه ای  پیش از اقدامات سیاسی برای ایجاد آتش بس نظامی با یمن خبر داد.

العالم – یمن

جحاف در گفت‌وگو با شبکه العالم توضیح داد که این تلاش همچنان رسانه ای است و یمنی‌ها یاد گرفته‌اند که چنین تلاش‌هایی را باور نکنند، مگر اینکه عملا اجرایی شود.

وی افزود: عملیات نظامی ائتلاف متجاوز و هم چنین حملات و تظاهرات نظامی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد : تلاش رسانه ای برای ایجاد آتش بس، مقدم بر تلاش‌های سیاسی است و دارای پیام‌هایی است مبنی بر اینکه ما دست از سر شما بر می داریم و گواه بر رسیدن پیام‌های یمنی ها به امارات است.

جحاف تاکید کرد: مفهوم معادله ی ارتش و کمیته های مردمی از اولین عملیات طوفان یمن این است که امنیت شما در ازای امنیت ما است فکر نکنید تا زمانی که در یمن ماجراجویی می کنید ایمن بوده و به دور از حملات و هدف گیری های ما هستید.

وی افزود: این پیام روشنی بود که آقای الحوثی پنج سال پیش منتشر کرد و سال 2017 نیز تکرار کرد مبنی بر اینکه شما در امان نخواهید بود و امارات برای شرکت ها یا کشورهایی که با آن همکاری دارند امن نیست، بنابراین تا زمانی که امارات درگیرجنگ یمن است مراقب باشید. امارات دو بار خروج خود را از یمن اعلام کرد تا از شر این حملات در امان باشد .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها