کمیته های مقاومت فلسطین:

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات خنجر به پشت ملت فلسطین است

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات خنجر به پشت ملت فلسطین است
يکشنبه 10 بهمن 1400 - 16:25

کمیته های مقاومت فلسطین سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات را خنجر به پشت ملت فلسطین و خیانت به تاریخ باعظمت امت توصیف کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از پایگاه خبری یونیوز، کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به امارات را به شدت محکوم و تأکید کردند میزبانی امارات از رئیس رژیم صهیونیستی، خنجر از پشت به ملت فلسطین و خیانت به تاریخ باعظمت امت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: میزبانی امارات از رئیس رژیم صهیونیستی، یک اشتباه بزرگ و مشروع جلوه دادن جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و جسور کردن این رژیم برای ادامه این جنایت‌ها است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند: رژیم صهیونیستی از این گونه سفرها که در راستای عادی سازی روابط با این رژیم جعلی قرار دارد، برای مشروع جلوه دادن غصب ظالمانه اراضی فلسطینی استفاده می‌کند.

در واکنشی مشابه، جنبش حماس نیز با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد استقبال و میزبانی از سران رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی و اسلامی، به منزله پاداش دادن به این رژیم و تشویق آن به ادامه ارتکاب جنایت‌ها علیه ملت فلسطین است.

منابع خبری صبح امروز گزارش دادند «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سفری رسمی وارد ابوظبی شد. قرار بود این سفر در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) انجام شود اما به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد.

مهر

پربیننده ترین خبرها