لاف های تهدید آمیز تل آویو علیه ایران؛

رسانه صهیونیستی: نیروی هوایی اسراییل تمرین محرمانه ای برای حمله به ایران انجام داده است

رسانه صهیونیستی: نیروی هوایی اسراییل تمرین محرمانه ای برای حمله به ایران انجام داده است
چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 12:48

یک رسانه صهیونیستی گفته که اسرائیل تمرین محرمانه‌ای انجام داده و طی آن حمله به ایران را با ده‌ها هواپیما شبیه‌سازی کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روسیا الیوم، شبکه تلویزیونی صهیونیستی "کان" گزارش داده که یک افسر ارشد آمریکایی بر تمرینات نیروی هوایی این رژیم برای شبیه سازی حمله به اهداف دوربرد از جمله در ایران نظارت کرده است.

رسانه صهیونیستی گفته که "این تمرین های نظامی محرمانه دو هفته پیش با استفاده از ده ها فروند جنگنده انجام شده است".

این گزارش به نقل از منابع آگاه خاطرنشان کرده که این تمرین شامل چندین سناریو از جمله سوخت گیری هوایی، حمله به اهداف دوربرد و رهگیری موشک های زمین به هوا بوده است.

این گزارش برای بزرگ نمایی خبر منتشر شده درخصوص به اصطلاح تمرین نظامی شبیه سازی شده رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، نقل قولی نیز از یک مقام بی نام و نشان که از آن به مقام عالی رتبه نیز یاد کرده آورده و عنوان کرده که این مقام وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه گذشته اعلام کرده بود که نمی توان تا ابد منتظر پیشرفت مذاکرات هسته ای ایران ماند.

رژیم صهیونیستی در مقاطع مختلف و همواره زمانی که از متحدان غربی خود برای حمایت از این رژیم مایوس می شود، دست به تهدیدهای توخالی علیه ایران می زند و این مساله موضوع تازه ای نیست.

خبر تمرین شبیه سازی شده این رژیم برای حمله به ایران نیز از همین دست خبرها و تهدیدهای توخالی است و درست در زمانی منتشر شده که دربحبوحه حضور اسحاق هرتزوگ رییس این رژیم در امارات نیروهای یمنی با موشک و پهپاد حملات تلافی جویانه علیه ابوظبی انجام دادند و این قدام پیامی به این رژیم نیز بود که موشک های آن را بیخ گوش خود احساس کرد.

پیش از این نیز به دنبال لاف های تهدید آمیز رژیم صهیونیستی علیه ایران، مقامات سیاسی و نظامی کشورمان با قاطعیت پاسخ صهیونیست ها داده اند از جمله سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به تهددیدهای این رژیم خاطرنشان کرد که ایران لحظه ای در دفاع از امنیت خود و منافع مردمش تردید نمی کند.

در راستای تهدیدهای گاه و بیگاه رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم چندی پیش نیز گزارش دادند که وزیر دفاع اسراییل دولت بایدن را از جدول زمانی ارتش این رژیم برای حمله به ایران آگاه کرده و نیروهای دفاعی خود را برای یک تمرین نظامی گسترده بر فراز دریای مدیترانه در بهار آینده و شبیه‌سازی حمله به برنامه هسته‌ای ایران آماده می‌کند. در این رزمایش، ده‌ها جنگنده‌ اف-۳۵، اف ۱۵، اف ۱۶ و هواپیماهای جاسوسی و جت‌های سوخت گیری مشارکت خواهند داشت.

به دنبال این تهدید رژیم صهیونیستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دوشنبه ۲۹ آذر ماه به مدت پنج روز در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و یگان هان های مردم پایه، رزمایش پیامبراعظم ۱۷ را در راستای آمادگی این نیروها و شبیه سازی یکی از پیشرفته ترین طرح های تهاجمی در جنگ های ترکیبی و در هم‌ تنیدگی جنگ‌های سخت و نیمه سخت و نرم اجرا کرد که تحلیلگران از آن به عنوان پاسخ کوبنده ایران به تهدیدات رژیم صهیونیستی تفسیر کردند.

در این رزمایش حمله موشکی شبیه سازی شده سپاه به تاسیسات اتمی دیمونا در سرزمین های اشغالی اجرا شد.

پربیننده ترین خبرها