اعتصاب غذای زندانیان در بند رژیم صهیونیستی

اعتصاب غذای زندانیان در بند رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 - 23:10

زندانیان زندان عسغلان در اعتراض به جنایات مسئولان زندان رژیم صهیونیستی و بی توجهی به شرایط جسمانی یکی از فرماندهان مبارز فلسطینی در بند رژیم جعلی اسرائیل، دست به اعتصاب غذا زده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

سازمان زندانیان فلسطینی اعلام کرد زندانیان زندان عسغلان امروز در اعتراض به تاخیر مدیریت زندان رژیم صهیونیستی و بی توجهی به شرایط جسمانی «ناصر ابوحمید» از فرماندهان مبارز فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده و خواستار انتقال فوری ناصر ابوحمید به بیمارستان شدند.

«یاسر مظهر مهجه» نماینده «حرکه جهاد در کمیته اسراء فلسطین» درباره ناصر ابوحمید اسیر دربند رژیم صهیونیستی گفت: وی همچنان شرایط دشواری دارد، گاه گاه بیهوش می‌شود، از نظر جسمانی شرایطش بسیار وخیم است به گونه‌ای که با کمک دستگاه اکسیژن، تنفس می‌کند با این حال دشمن صهیونیستی در مدت زمانی که این اسیر در بیمارستان بستری بود فقط به مادرش برای ده دقیقه اجازه ملاقات داد تا با او دیدار کند، اما مادرش نتوانست فرزندش را بشناسد.

وی افزود: شرایط این اسیر به گونه‌ای است که تنها نیازش، آزادی از زندان و پیگیری معالجاتش در بیمارستان‌هایی است که زیر نظر صهیونیست‌ها نباشند، چون بیمارستان‌های زیر نظر رژیم به افرادی مثل ناصر ابوحمید توجه جدی ندارند.
نماینده حرکه جهاد در کمیته اسراء فلسطین در پایان گفت: در مجموع ۷۰۰ اسیر دربند رژیم از بیماری رنج می‌برند و در این میان ۳۰۰ نفر نیاز به عمل جراحی فوری دارند، یکی از این افراد «اسراء الجحابیس» از زنان در بند است، وی که نیمی از مدت زمان حبسش را گذراند برای آنکه بتواند به کار‌های شخصی خود برسد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. تاکنون دیگر زنان اسیر، به او رسیدگی می‌کردند.

خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها