رئیسی: سواحل آزادشده به بهترین نحو در اختیار مردم قرار گیرند

رئیسی: سواحل آزادشده به بهترین نحو در اختیار مردم قرار گیرند
يکشنبه 17 بهمن 1400 - 21:05

رئیس جمهور گفت: وزارت کشور با همکاری دستگاه‌های مربوطه برنامه دقیقی برای نحوه مدیریت و بهره‌برداری از سواحل آزاد شده تهیه کنند تا با تامین امنیت و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی این امکانات به بهترین نحو مورد استفاده مردم قرار گیرند.

العالم - ایران / سیاسی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی،‌ رئیس جمهور، بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن گفت: مسئولان در فرصتی که برای خدمت به مردم در اختیارشان قرار گرفته، نهایت تلاش خود را در جهت کسب رضایت خداوند و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گیرند.

رئیس جمهور مردمی بودن، تحول‌گرایی و عدالت‌محوری صفات و مشخصات اصلی دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: فضای دولت کار، کار و کار برای مردم است و اسیر حاشیه‌ها نمی‌شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی که در بخشی از حریم رودخانه یا دریا اقدام به احداث بنا کرده است، شایسته است برای رفع این تجاوز، خودشان پیش‌قدم شوند و مدعی اول اجرای قانون در این زمینه دولت مردمی و بخش‌های تابعه آن باشند.

رئیس جمهور تصریح کرد: همچنین وزارت کشور با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری‌ها و شهرداری‌ها هم‌زمان با پیگیری آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌ها، برنامه و آئین‌نامه جامع و دقیقی برای نحوه مدیریت و بهره‌برداری از مناطق آزاد شده تهیه کنند تا با تامین امنیت و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی این امکانات به بهترین نحو مورد استفاده مردم قرار گیرند.

رئیسی از همه دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها خواست که اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در همه اماکن عمومی به ویژه در اتوبوس‌ها، مترو و هواپیما با جدیت پیگیری کنند.

پربیننده ترین خبرها