نخستین سفر رییس پلیس رژیم صهیونیستی به امارات

نخستین سفر رییس پلیس رژیم صهیونیستی به امارات
دوشنبه 18 بهمن 1400 - 06:22

یعقوب شبتای رییس پلیس رژیم صهیونیستی در نخستین سفر خود به امارات پس از عادی سازی روابط میان دو طرف، یکشنبه شب وارد ابوظبی شد.

العالم - امارات

به گزارش تارنمای شبکه آی ۲۴ رژیم صهیونیستی، قرار است در سفر رییس رژیم صهیونیستی به این امارت نشین، با همتای اماراتی خود و نیز فرمانده کل پلیس دوبی و دیگر مقامات بلندپایه پلییس امارات متحده عربی دیدار و گفت وگو کند.

این سفر که از طرف بخش روابط خارجی پلیس رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده است، چند روز ادامه خواهد داشت و به گفته منابع صهیونیستی، هدف از آن ایجاد روابط حرفه ای میان پلیس دو طرف است.

در چارچوب تقویت روابط میان تل آویو و ابوظبی، شبتای همچنین نماینده پلیس اسرائیل در امارات را نیز تعیین کرد.

بخشی از وظایف این نماینده که محل سکونت آن در سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی خواهد بود، هماهنگی فعالیت پلیس رژبم صهیونیستی در کشور امارات، آفریقا و خاورمیانه تعریف شده است.

سفر رییس پلیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی، یک هفته پس از سفر «اسحاق هرتزوگ» به ابوظبی و دیدار با «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی صورت می‌گیرد.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز حدود دو ماه پیش به امارات متحده عربی سفر کرده بود.

توافقنامه عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی تحت عنوان توافقنامه ابراهیم در ۳۱ اوت ۲۰۲۰ اعلام شد و امارات، سومین کشور عربی بعد از مصر و اردن بود که با این رژیم توافقنامه عادی سازی روابط امضا کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها