«ساف» به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد

«ساف» به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 21:35

شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) امروز از تعلیق شناسایی رژیم صهیونیستی و همکاری امنیتی با این رژیم خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری، عصر امروز (چهارشنبه) گزارش دادند که شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) در بیانیه پایانی سی و یکمین دوره نشست خود تصمیم به تعلیق شناسایی رژیم صهیونیستی گرفته است.

بنابر گزارش رسانه‌های فلسطینی، شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین تصمیم گرفته است که به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و تمام تعهدات تشکیلات خودگردان در قبال توافقات منعقد شده با تل‌آویو را تا زمان به رسمت شناخته شدن کشور فلسطین بر پایه مرزهای سال ۱۹۶۷ تعلیق کند.

این بیانیه امروز در شهر رام‌الله (مرکز کرانه باختری اشغالی) توسط «عزام الاحمد» عضو کمیته اجرایی این سازمان قرائت شد و تلویزیون رسمی فلسطین آن را پخش کرد. عزام الاحمد اعلام کرد: «شورا تصمیم گرفته است که تعهدات سازمان آزادی‌بخش فلسطین در خصوص تمام توافقات منعقدشده با اشغالگران و در رأس آن‌ها،‌ به رسمیت شناختن اسرائیل تا زمان شناسایی کشور فلسطین بر پایه مرزهای چهارم ژوئن سال ۶۷ به پایتختی قدس شرقی و توقف شهرک‌سازی‌ها را تعلیق کند».

عزام الاحمد در ادامه اضافه کرد که شورای مرکزی سازمان آزای‌بخش فلسطین تمامی هماهنگی‌های امنیتی خود با تل‌آویو را نیز متوقف خواهد کرد. شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش به منظور ایجاد مکانیسم‌هایی مناسب برای اجرایی شدن این تصمیمات کمیته اجرایی این سازمان را مکلف به ایجاد مکانیسم‌هایی مناسب کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها