سرنگونی پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در استان «حجه» یمن

سرنگونی پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در استان «حجه» یمن
پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 - 08:33

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی این کشور یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در استان «حجه» سرنگون کردند.

العالم - یمن

به گزارش المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور امروز پنجشنبه یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را سرنگون کردند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین عنوان کرده است: ارتش یمن پهپاد (CH۴) را در آسمان استان «حجه» هدف قرار داده و آن را ساقط کرد. این اقدام پس از انجام اقدامات خصمانه توسط پهپادم مذکور در آسمان حجه انجام شد.

این عملیات در حالی انجام شد که هفته قبل، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود: در عملیات «طوفان یمن ۳» عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را به وسیله موشک‌های ذوالفقار هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیله پهپادهای صماد ۳ انجام شد. یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها