هنیه: ترور، سیاستی شکست‌خورده است و مقاومت متوقف نمی‌شود

هنیه: ترور، سیاستی شکست‌خورده است و مقاومت متوقف نمی‌شود
پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 - 11:17

رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس با خانواده‌های سه جوان فلسطینی که هفته جاری به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، ترور را سیاستی شکست‌خورده خواند که قادر به توقف مقاومت نخواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تماسی تلفنی به خانواده‌های شهیدان « أشرف المبسلط، وأدهم مبروک، ومحمد الدخیل» برقرار کرد؛ این سه جوان فلسطینی هفته جاری به دست نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در نابلس ترور و شهید شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، هنیه در این تماس ضمن اعلام همبستگی با خانواده‌های مذکور گفت، سیاست ترور، سیاستی شکست خورده است و نمی‌تواند مقاومت را متوقف کند یا رزمندگان و مجاهدان فلسطینی را از ادامه مقاومت بازدارد.

رهبر حماس تأکید کرد، خون این شهدا هدر نخواهد رفت و حماس و تمام گروه‌های فلسطینی آن را امانتی بر گردن خود می‌بینند. این خون‌ها دعوتی صریح به ترک هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی دارند.

این سه شهید از «کتائب شهداء الأقصى» (گردانهای شهدای الاقصی) شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین بوده‌اند.

«خالد مشعل» رئیس حماس در خارج نیز با خانواده‌ای این شهدا تماس گرفت و ضمن ابراز همدردی گفت، ترور این سه جوان شعله روشن شده مقاومت در کرانه باختری را خاموش نخواهد کرد و نبرد فلسطین با رژیم اشغالگر پر از جنایات بزدلانه‌ صهیونیستی از قبیل ترور است.

مشعل تأکید کرد، مقاومت به راه خود تا آزادسازی کامل سرزمین اشغال شده فلسطین ادامه خواهد داد.

در حالی که اعتراض و اعتصاب فلسطینی‌ها در کرانه باختری در واکنش به ترور سه جوان فلسطینی در نابلس ادامه داد، مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به عملیات ترور در کرانه باختری ادامه خواهند داد و آزادی عمل نظامی در این منطقه را برای خود حفظ خواهند کرد.

«یوعز هندل» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با رادیو «کان» مدعی شد، توافق «اسلو» حق مصونیت به هیچ کسی نداده و ارتش رژیم صهیونیستی حق ورود به مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان و اجرای عملیات در عمق آن را دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها