پاشینیان سالروز پیروزی انقلاب را به رهبر و رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت

پاشینیان سالروز پیروزی انقلاب را به رهبر و رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت
جمعه 22 بهمن 1400 - 13:19

نخست‌وزیر ارمنستان در دو پیام جداگانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری ایران تبریک گفت.

العالم - ایران/سیاسی

دفتر نخست‌وزیری ارمنستان اعلام کرد که «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر این کشور به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد.

به گزارش «آرمن پرس»، در این پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب آمده است: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را صمیمانه به شما تبریک می‌گویم. توسعه روابط مبتنی بر اعتماد و صمیمیت متقابل با جمهوری اسلامی ایرانِ همسایه و دوست از اهمیت ویژه‌ای برای جمهوری ارمنستان برخوردار است. می‌توانیم با خرسندی بگوییم که امسال سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین کشورهایمان را گرامی می‌داریم که مسیر توسعه پایداری را به ثبت رسانده است.

در ادامه این پیام آمده است: اطمینان دارم که روابط گرم و همسایه‌وار ارمنستان و ایران که استوار بر احترام و اعتماد متقابل است، به افق‌های جدیدی به نفع توسعه دو کشور و رفاه مردم خواهد رسید. با استفاده از این فرصت، برای شما آرزوی سلامتی و آرامش پایدار برای مردم دوست ایران دارم.

در پیام نخست‌وزیر ارمنستان خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما و ملت ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. در جمهوری ارمنستان، ما از توسعه عادی روابط گرم و همسایه‌وار ارمنستان و ایران که بر اساس تاریخ چند صد ساله و احترام متقابل است، بسیار قدردانی می‌کنیم. باید با خرسندی ثبت کنیم که امسال سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین کشورهایمان را جشن می‌گیریم که این مسیر با دستاوردهایی در زمینه‌های مختلف و گسترش چشم‌انداز همکاری‌ها همراه بوده است.

پاشینیان در ادامه این پیام افزود: با تاکید بر عزم جمهوری ارمنستان و جمهوری ایران برای تقویت صلح و ثبات در منطقه، مجدداً دعوت رسمی از شما برای سفر به ارمنستان برای گفت‌وگو در مورد موضوعات در دستور کار دوجانبه را مورد تایید قرار می‌دهم. معتقدم که به‌دلیل تلاش‌های مشترک، به تعمیق روابط بین‌دولتی ارمنستان و ایران در سطح عالی متعهد خواهیم بود و دستورکار چندجانبه همکاری‌هایمان به نفع مردم و کشورهایمان بیشتر خواهد شد. با استفاده از فرصت، برای شما بهروزی و سلامتی و برای ملت دوست ایران تندرستی و آرامش پایدار آرزومندم.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها