کاربران کشورهای منطقه پیروزی انقلاب اسلامی را در فضای مجازی جشن گرفتند

کاربران کشورهای منطقه پیروزی انقلاب اسلامی را در فضای مجازی جشن گرفتند
جمعه 22 بهمن 1400 - 16:41

درحالیکه خیابان‌های ایران امروز میزبان حضور میلیونی مردم به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود، هشتگ تبریک این پیروزی به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منطقه و جهان منتشر شد.  

العالم – داغ‌های مجازی

انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) آرمان حق علیه باطل، مقاومت، جهاد، ظلم ستیزی، حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت آن و مبارزه با رژیم صهیونیستی است که با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

کاربران شبکه های اجتماعی هشتگ های «پیروزی انقلاب اسلامی»، «الله اکبر»، «دهه فجر»، «روح الله» را منتشر کرده و این سالگرد را به مردم و رهبری ایران تبریک گفتند.

کاربری به نام محمد نوشت: این انقلاب آرزوی پیامبران را برآورده کرد و چهره دنیا را تغییر داد و پرچم را به مولایمان حضرت مهدی (عج) تحویل خواهد داد.

کاربری به نام «آمنه یاسین» نوشت: انقلاب اسلامی به ما گفت که نباید در برابر جبروت دشمن تسلیم شد لذا با یاری خداوند متعال تسلیم نشدیم.

فاطمه مکی نوشت: مرده بودیم اما امام ما را زنده کرد، مس بودیم اما به طلا تبدیل شدیم.

کاربری به نام «ابو سام» نوشت: مردم ایران با فریاد الله اکبر جشن سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار کردند، این انقلاب که طاغوتها را به وحشت افکند بر شما مبارک باد.

کاربری به نام «علی مهنا» نوشت: مردم ایران حق دارند که خوشحال باشند چرا که از رژیم جنایتکار، دزد و مزدور شاه خلاص شدند، این پیروزی برای مردم ایران مبارک باشد.

این کاربران بحرینی در ادامه نوشته است: در گذشته در بحرین بی حجابی رواج داشت و مساجد شبه خالی بود اما پیروزی انقلاب وضعمان را تغییر داد و حجاب گسترش یافت و مساجد پر شد، تشکر از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره).

کاربری به نام «یوسف سویدان» نوشت: الله اکبر دیوار آمریکا را فروریخت، آتش اسرائیل را خاموش کرد و به انقلاب اسلامی جان بخشید.

کاربری به نام «فادی موسی» نوشت: تبریک به جمهوری اسلامی ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که باعث شد این کشور به کشوری پیشرو و دارای قدرت منطقه ای در تمام سطوح تبدیل شود.

کاربری به نام «اشتر» نوشت: به جهان اسلام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را تبریک می گوییم.

یوسف الدراجی نوشت: امام خامنه‌ای با نابودی اسرائیل و خوار کردن شیطان بزرگ آمریکا انقلاب روح الله را تکمیل خواهند کرد.

عبدالرحمن بادر نوشت: به رهبری و ملت ایران فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می گوییم و به خاطر مواضع دینی، انسانی و اخلاقی اش در زمینه حمایت از مظلومیت یمن به آن درود می فرستیم.

مهدی السعدی تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی را منتشر کرد که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کرده بود.

کاربر یمنی «نسرین ترحینی» نیز توئیت کرد: از تهران تا صنعا، بغداد، بیروت، شام و غزه، این انقلاب به ما عزت داد.

نور البتول نوشت: مبارک باد بر شما پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حق بر باطل، خداوند به حضرت امام خامنه ای (مدظله) در مسیر یاری اسلام و مستضعفین طول عمر دهد و آقای رئیسی را حفظ کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها