ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه

ورود نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه
دوشنبه 25 بهمن 1400 - 18:52

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین وارد منامه پایتخت بحرین شد.

العالم ـ بحرین

خبرگزاری فرانسه از سفر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی امروز (دوشنبه) به منامه خبر داد.

اوفیر جندلمان سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در حساب توییتی اعلام کرد که نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل در اولین سفر رسمی خود به بحرین وارد منامه شده و در این سفر با سلمان بن حمد آل خلیفه، ولی‌عهد بحرین گفت‌وگو می‌کند.

این سفر اولین سفر یک مقام صهیونیست در سطح نخست وزیر در طول موجودیت نامشروع آن به بحرین محسوب می شود که به طرز معناداری در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به منامه صورت گرفته است اقدامی که از آن به دهن کجی به مردم این کشور توصیف می شود.

در همین خصوص شبکه تلویزیونی «مکان» رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «نفتالی بنت» گزارش داد که وی شامگاه دوشنبه در اولین سفر نخست وزیر اسراییل به بحرین وارد منامه پایتخت این کشور می شود.

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد که قرار است بنت در سفر یک روزه خود به بحرین فردا (سه شنبه) با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین و سپس با «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد این کشور دیدار و گفت و گو کند.

در بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل آمده است که «بنت» در جریان این سفر درباره توسعه روابط این رژیم با منامه با شاه و ولیعهد بحرین گفت و گو خواهد کرد.

در این بیانیه ادعا شده که «بنت» و ولیعهد بحرین قرار است درباره اهمیت صلح، توسعه و رفاه در منطقه به ویژه پیشبرد مسائل سیاسی و اقتصادی با تمرکز بر فناوری و نوآوری گفت و گو کنند.

سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منامه که همزمان با سالروز قیام ۱۴ فوریه انجام می‌شود در حالی است که رژیم صهیونیستی در اواخر هفته گذشته اعلام کرد که در اقدامی بی‌سابقه یک افسر عالی رتبه خود را در بحرین مستقر می‌کند.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

پربیننده ترین خبرها