"حمله روسیه به اوکراین"؛ دروغ بزرگ غرب

چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 20:34

آمریکا 14 فوریه را تاریخ قطعی حمله روسیه به اوکراین اعلام کرده و ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین نیز گفته بود این حمله، 16 فوریه (امروز) اتفاق می‌افتد.

العالم- کشکول

در این میان، بیشتر کشورهای اروپایی و غربی دیپلمات‌ها و اتباع‌شان را از اوکراین تخلیه کرده و احتمال وقوع چنین حمله‌ای جهان را در وحشت فرو برده و رسانه‌های غربی هم که با "جدیت و سند" درباره جنگ جهانی سوم قریب‌الوقوع حرف می‌زنند، بر شدت این وحشت افزوده‌اند.

مقامات روسیه هرگونه قصد و نیت برای حمله به اوکراین را قاطعانه رد و اعلام می‌کنند که هرگونه تحرک روسیه در داخل کشور یک امر داخلی روسیه است و هیچ ربطی به اوکراین ندارد، و تمام خواسته روسیه تضمین‌های غرب درباره عدم نفوذ ناتو به اوکراین است. غرب هیچ اقدامی در راستای این تضمین‌دهی نکرده بلکه حتی تسلیحات و تجهیزات نظامی را به اوکراین می‌فرستد تا در صورت حمله روسیه به آن، از خودش دفاع کند.

دروغ آمریکا به همه جا سرایت کرده به نحوی که بسیاری از رسانه‌ها و روزنامه‌های عربی و اسلامی درباره حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین و احتمال وقوع جنگ جهانی سوم سخن می‌گویند.

به رغم اینکه روسیه نیروهایش را مناطق هم‌مرز با اوکراین خارج کرده ولی دروغ‌های امریکا و غرب همچنان به قوت خود پابرجاست و غرب همچنان روسیه را تهدید می‌کند در صورت حمله به اوکراین، در معرض تحریم‌های اقتصادی فلج‌کننده قرار خواهد گرفت.

دروغ "حمله روسیه به اوکراین" و شایعه کردن آن در جهان می‌تواند درسی برای تمام ملت‌های جهان باشد تا درباره گزارشات و اخبار رسانه‌های غربی هشیار و محتاط باشند. وقتی این دروغ‌ها ابرقدرتی مانند روسیه را هدف قرار می‌دهد پس حال و روز کشورها و جریان‌ها و گروه‌های مقاومت که علیه سیاست یک‌جانبه آمریکا و اسرائیل گام برمی‌دارند، چگونه است؟

در نهایت به خواننده می‌سپاریم که درباره حجم حملات و هجمه‌های غیرمنصفانه‌ای که رسانه‌های غربی، آمریکایی، اسرائیلی و مرتجع عربی علیه جمهوری اسلامی صورت می‌دهند، تامل کنند تا میزان مظلومیت ایران و ملت ایران را درک کند. به‌ویژه آنکه جمهوری اسلامی رهبر محور مقاومتی است که با اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطین و اشغالگری آمریکا علیه عراق و سوریه و نیز تجاوز اسرائیل به لبنان و جنگ ائتلاف سعودی، آمریکایی، صهیونیستی و اماراتی علیه یمن رویارویی می‌کند و از حماس، جهاد اسلامی، حزب‌الله و انصارالله حمایت می‌کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها