بسیج عمومی در یمن برای مقابله با تجاوز سعودی‌ها

بسیج عمومی در یمن برای مقابله با تجاوز سعودی‌ها
پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 - 01:02

رییس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه از راه اندازی کمپینی به عنوان "طوفان یمن" برای مقابله همه جانبه با تجاوزگری ائتلاف سعودی خبر داد.

العالم - یمن

به گزارش المسیره، مهدی المشاط راه اندازی این کمپین را در دیدار با "یحیی الراعی" رییس مجلس نمایندگان، احمد المتوکل رییس دیوان عالی، محمد العیدروس رییس مجلس شورا و عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت یمن بیان کرده است.

وی بار دیگر بر اهمیت پایداری مردم در این مرحله و لزوم ایفای نقش مؤثر نهادهای دولتی در بسیج نیروها تاکید کرد.

المشاط از تمام یمنی‌ها خواست که برای بسیج همه نیروها جهت پشتیبانی از ارتش و کمیته‌های مردمی در میدان مقابله با تجاوزگری ظالمانه مشارکت جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: ائتلاف متجاوز به سرکردگی آمریکا از همان لحظه نخست به دنبال تخریب تاسیسات خدماتی مردم یمن بوده و این رویه همچنان ادامه دارد.

المشاط گفت: حمله ائتلاف متجاوز به تأسیسات غیر نظامی بیانگر شکست و ورشکستگی آن است و این اقدام به پرونده جرایم آن اضافه می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به محاصره جانکاه و تحمیلی بر مردم یمن اشاره کرد و گفت که تشدید جنایت ائتلاف درحق ملت یمن گواه بر این است که آنها فرسنگها با صلح فاصله دارند و اظهارت صلح جویانه آنان در تعارض کامل با تشدید حملات، محاصره و حمله به تأسیسات غیر نظامی و خدمات رسانی یمن است.

المشاط گفت: بار دیگر تأکید می کنیم، مردم یمن هرگز دست بسته نخواهند بود و با تمام ابزارهای موجود به این جنایت‌ها پاسخ خواهند داد.

وی در پایان تأکید کرد: مردم یمن به یاری خداوند، با اقدام جدی و مسؤولانه و صبر و سخاوت خود به پیروزی خواهند رسید.

پربیننده ترین خبرها