تحصن اسرای فلسطینی در پی ممانعت از اقامه نماز آنان

تحصن اسرای فلسطینی در پی ممانعت از اقامه نماز آنان
جمعه 29 بهمن 1400 - 19:55

اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیست بعد از منع شدن از اقامه نماز جمعه از سوی مسوولان اداره زندان های این رژیم ، در داخل سلول های خود تحصن کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

نهادهای وابسته به اسرای فلسطینی اعلام کردند که اوضاع در داخل زندان های رژیم اشغالگر به سوی مرحله ای حساس و خطرناک پیش می رود و این وضعیت اقتضا می کند که جنبش اسیران با اقتدار از سوی محافل رسمی و مردمی پشتیبانی شود.

همچنین مقامات اداره زندان های رژیم اشغالگر، جریمه های مالی را بر اسرا در زندان هداریم به علت تحصن درداخل زندان تحمیل کردند.

تحصن اسرای فلسطینی در داخل سلول هایشان به دنبال سرباز زدن اداره زندان های رژیم اشغالگر از اجرای توافق خود با جنبش اسیران فلسطینی رخ داد. بر اساس این توافق قرار بود دستاوردهای این اسیران که از آنان گرفته شده بود ، دوباره به آنان بازگردانده شود و همچنین مجازات هایی که در پی عملیات «تونل آزادی» برقرار شده بود ، متوقف شود.

جنبش اسیران فلسطینی روز گذشته تاکید کرد که رویارویی مستقیم و مقابله مستمر با اداره زندان های رژیم اشغالگر ادامه دارد، به گونه ای که مسوولان اداره زندان های این رژیم ، به دنبال از بین بردن موفقیت هایی است که جنبش ملی اسیران طی ده ها سال کسب کرده است.

جنبش اسیران فلسطینی تاکید کرد : نبرد ما آغاز شده است و جز با عقب نشینی اداره زندان های اسراییلی از اقدامات سرکوبگرانه اش که هدف از آن آزار و اذیت فلسطینی هاست ، متوقف نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها