حماس: دستگیری‌ها ملت فلسطین را از مبارزه با اشغالگران منصرف نمی‌کند

حماس: دستگیری‌ها ملت فلسطین را از مبارزه با اشغالگران منصرف نمی‌کند
چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 16:30

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با محکوم کردن بازداشت دهها فلسطینی و زندانیان تازه آزاد شده و فعالان مقاومت از جمله « شیخ عبدالغنی دویکات » توسط مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد که دستگیری‌ها ملت فلسطین را از مبارزه با اشغالگران منصرف نمی‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

«فلسطین الآن» -- حماس امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای با اشاره به افزایش دستگیری فلسطینی‌ها در کرانه باختری توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل اضافه کرد: این دستگیری ها، مردم فلسطین و فعالان آن در کرانه باختری که توسط اشغالگران صهیونیست انجام می‌شود را از ادامه مقاومت و افزایش درگیری با دشمن اشغالگر منصرف نمی‌کند.

بر اساس گزارش فلسطین اونلاین، نیروهای اشغالگر صهیونیستی در سحرگاه امروز در اقدامی جنون‌آمیز با یورش به چندین شهر و شهرستان در کرانه باختری اشغالی ده‌ها نفر از فلسطینی‌ها را دستگیر کردند.

حماس این دستگیری‌ها را در چارچوب تجاوزات مستمر و سرکوب سازمان یافته اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین دانست و تاکید کرد که این تجاوزات در شکست رو به افزایش مقاومت مردمی موفق نخواهد بود و بر عزم آن‌ها برای مقابله با اشغالگران تاثیری ندارد و جز افزایش پافشاری مردم فلسطین بر مقاومت و گسترش دایره درگیری با دشمن صهیونیستی در دفاع از سرزمین، مقدسات، فرزندان و خانواده‌هایمان دستاوردی ندارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطیم در ادامه از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا هماهنگی امنیتی با اشغالگران را که خدماتی رایگان برای تعقیب نیروهای مقاومت و کنشگران مردمی در کرانه باختری اشغالی ارائه می‌دهد را متوقف کند.

این جنبش در پایان بیانیه خود بار دیگر از سازمان‌های بین المللی حقوق بشر و بشردوستانه خواست تا نقش و مسئولیت خود را در افشای جنایات نژادپرستانه و اقدامات تروریستی اشغالگران در برابر افکار عمومی جهان به منظور حمایت از عدالت و حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین در آزادی و بازگشت و تعیین سرنوشت خود انجام دهند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها