جهاد اسلامی: معادله های جدیدی بر دشمن تحمیل کرده ایم / لزوم تشدید جنگ فرسایشی علیه دشمن

جهاد اسلامی: معادله های جدیدی بر دشمن تحمیل کرده ایم / لزوم تشدید جنگ فرسایشی علیه دشمن
دوشنبه 9 اسفند 1400 - 16:06

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مقاومت در غزه، لبنان و کرانه باختری، دشمن را از پیشروی بازداشته و معادله های جدیدی را بر آنها تحمیل کرده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در همایش "مقاومت راه آزادی" گفت: ما در غزه، لبنان و کرانه دشمن را از پیشروی بازداشته و معادله های قدیمی را تغییر داده ایم.

وی افزود: مردم فلسطین حتی یک لحظه از مقاومت و جهاد برای دفاع از فلسطین و حق تاریخی شان دست نخواهند کشید.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با بیان این که تشکیلات خودگردان فلسطین دستاوردی برای مردم فلسطین جز افزایش رنج و مشروعیت بخشیدن بیشتر به دشمن نداتشه است، از تمام نیروهای مقاومت، جهاد اسلامی و گروهان های قدس خواست برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی آماده باشند.

نخاله گفت: نبرد سیف القدس افق های جدیدی را در برابر ملت فلسطین گشود و وحدت ملی را در میان مردم تحقق بخشید.

وی افزود: انهدام خانه های مردم توسط رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، تاکیدی بر این موضوع است که در زمینه جنگ با دشمن و مقاومت در برابر آن حتی یک لحظه نباید تردید کنیم. جنگ فرسایشی با دشمن در هر نقطه ای که امکان پذیر باشد، بیش از هر زمان دیگر بر ما واجب است.

نخاله خاطرنشان کرد، دشمن با برخی از فلسطینیان به گونه ای تماس می گیرد که گویی روند صلح ایجاد شده تا آنان را در امور شهرداری و انتخابات به کار گیرد زیرا می خواهد آنان را به این امور مشغول کند تا پس از آن درگیر این امور شوند و ازهمراهی با مقاومت بازمانند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این که وظیفه دائمی همه ما تلاش برای آزادی اسرا است، گفت: به محمود جرادات مجاهد عزیزمان افتخار می کنیم و به هشام ابوهواش مجاهد سرسخت درود می فرستیم.

وی تاکید بر این که عادی سازی با دشمن صهیونیستی و صلح اقتصادی توهین به ملت فلسطین است، تصریح کرد، مقاومت امروز قوی تر از هر زمان دیگری است. دشمن در حال عقب نشینی است و برای حفاظت از خود به کشیدن دیوار پناه برده است.

نخاله گفت: کسی امروز می تواند بجنگد که قدرت تغییر معادلات را داشته باشد و مردم را به طرف پیروزی سوق دهد. مردم فلسطین حتی یک لحظه از جهاد و مقاومت دست بر نمی دارند.

وی شیخ خضر عدنان را یکی از سمبل های فلسطین عنوان کرد و گفت: ما در جهاد اسلامی تعدی به وی را تعدی به جهاد اسلامی می دانیم.

«خضر عدنان» آزاده فلسطینی و از رهبران جهاد اسلامی فلسطین شنبه شب (7 اسفند ماه) در نابلس هدف تیراندازی از سوی مهاجمان مسلح ناشناس قرار گرفت که در این سوءقصد آسیبی ندید اما برخی از همراهان وی در این حادثه زخمی شدند.

همایش "مقاومت راه آزادی" در بیانیه پایانی تاکید کرد: قدس، عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و جایی برای اشغالگران صهیونیست به رغم جنایت هایی که انجام می دهند، متصور نیست و عادی سازی و ائتلاف های نظامی با دشمن انحرافی خطرناک است.

پربیننده ترین خبرها