گانتز از طرح فوری افزایش تعداد گارگران فلسطینی در سرزمین اشغالی خبر داد

گانتز از طرح فوری افزایش تعداد گارگران فلسطینی در سرزمین اشغالی خبر داد
چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 14:08

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درخصوص پیروزی مقابل نیروهای مقاومت فلسطین، از هدف تل‌آویو برای افزایش تعداد کارگران فلسطینی سخن گفت.

العالم - فلسطین اشغالی
«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد، تل‌آویو «به شکل فوری»، به دنبال افزایش تعداد کارگران فلسطینی است که برای کار از غزه به شهرک‌های صهیونیست می‌روند.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» وزیر جنگ تل‌آویو در بازدید از «شاخه غزه» ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که از زمان وقوع درگیری با نیروهای فلسطینی، این رژیم توانسته معادلات بازدارندگی جدیدی ایجاد کند.

گانتز اذعان کرده است که حالا و بعد از تثبیت قدرت در طرح‌های عملیاتی، لازم است تا رژیم صهیونیستی معادلاتی را مستقیماً در بُعد اجتماعی برای ساکنان غزه ایجاد کند. این طرح‌ جدید مدنی درباره افزایش فوری تعداد کارگران فلسطینی است که برای کار راهی بخش اشغالی خاک فلسطین می‌شوند و مقامات تل‌آویو سعی دارند تا این بار، از این طریق بر مناطق غزه مسلط شوند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به حمایت از آرامش ایجادشده در سرزمین اشغالی، مدعی شد که تل‌آویو روند بازگشت اسیران و مفقودان این رژیم را پی‌گیری خواهد کرد.

وی صحبت‌هایش را با انتقاد از رهبران جنبش «حماس» به پایان برده و ادعا کرده است که مقامات مقاومت فلسطین، ساکنان نوار غزه را از امرار معاش و ساخت آینده‌ای بهتر منع می‌کنند.

این اظهارات در حالی از سوی بنی‌گانتز مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی بعد از عملیات‌ موشکی «سیف‌القدس»، شکست سنگینی را در جنگ یازده‌روزه از سوی مقاومت فلسطین متحمل و وادار به تسلیم شد. حالا مقامات تل‌آویو به دنبال تضعیف ساکنان نوار غزه و گره‌زدن وضعیت معیشتی آنان به امنیت رژیم صهیونیستی از طریق افزایش تعداد کارگران فلسطینی هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها