فرمانده تروریست‌های سنتکام به فلسطین اشغالی می‌رود

فرمانده تروریست‌های سنتکام به فلسطین اشغالی می‌رود
چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 04:32

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند رئیس سازمان تروریستی سنتکام قصد دارد در سفر به فلسطین اشغالی، با مقامات رژیم اسرائیل درباره ایران، لبنان و سوریه گفتگو کند.

العالم-آمریکا

«کنث فرانک مک‌کنزی» رئیس سازمان تروریستی به «ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» موسوم به «سنتکام» قرار است بار دیگر به فلسطین اشغالی سفر کند.

رسانه‌های عبری شامگاه سه‌شنبه گزارش دادند: «ژنرال مک‌کنزی، روز چهارشنبه برای گفتگو با مقامات ارشد نظامی اسرائیل به منطقه سفر می‌کند».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، انتظار می‌رود مک‌کنزی با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کند و همچنین طبق گزارش‌ها، با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم ملاقات می‌کند.

پایگاه «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت: «مک‌کنزی که بر عملیات نظامی آمریکا در خاورمیانه نظارت می‌کند، سفر خود را چند هفته‌ای عقب انداخته تا با بنت و کوخاوی در مورد همکاری نظامی و هماهنگی عملیاتی با ارتش اسرائیل گفتگو داشته باشد که شامل لبنان، سوریه و ایران نیز می‌شود».

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

رئیس تروریست‌های سنتکام پیشتر نیز ایران را تهدید اصلی آمریکا در منطقه غرب آسیا دانسته و مدعی شد مأموریت سنتکام جلوگیری از عملیات‌های ایران در آسیب‌زدن به آنهاست.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها