ایران شجاع تر از آن است که از زیر بار مسئولیت فرار کند + فیلم

يکشنبه 22 اسفند 1400 - 11:07

سید هادی افقهی، دیپلمات سابق ایرانی ضمن انتقاد از تلاش های صورت گرفته برای متهم کردن ایران در مورد حمله موشکی به اربیل گفت که ایران شجاع تر از آن است که اگر دست به عملیاتی بزند، از مسئولیت آن شانه خالی کند.

العالم - ایران

افقهی به شبکه خبری العالم گفت: "گروه های مقاومت عراقی به خصوص پس از شهادت سرداران پیروزی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور آمریکا در کشورشان مخالفند".

وی افزود پارلمان عراق توافق همکاری استراتژیک بین این کشور و نیروهای موسم به ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا را لغو کرد.

وی خاطرنشان کرد که برخی اطلاعات موثق حاکی از حضور تعدادی از عناصر موساد و فعالیت مراکز آموزشی آن در کردستان عراق دارد.

وی همچنین به موضوع پرونده مذاکرات هسته ای از یک سو و همگرایی گروه های شیعه عراق برای خروج از بن بست سیاسی برای انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر و تشکیل کابینه اشاره و تأکید کرد که خبرهای موثق حکایت از آن دارد که آمریکا و عوامل داخلی آن به منظور بر هم زدن روند امور و محاسبات و توجیه عملیات های مجرمانه و تروریستی خود علیه تأسیسات و نیروهای حشد الشعبی دست به چنین عملیات هایی می زنند.

وی تأکید کرد که اتهامات از پیش آماده شده از سوی آمریکایی ها و صهیونیست ها و رسانه ای داخلی وابسته به آنها انگشت اتهام را به سمت ایران گرفته اند در حالی که ایران شجاع تر از آن است که دست به عملیاتی بزند و خود را مخفی کند و عملیات عین الاسد گواه این مدعاست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها