هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخت
چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 17:43

محور آمریکایی- صهیونیستی بر این باوربود که می‌توان ایران از طریق حملات سایبری، ترور دانشمندان آن، انفجارها و خرابکاری هسته‌ای، در موقعیت دفاعی قرار داد ولی نتایج این توطئه‌ها بر خلاف خواسته این محور شر بوده است.

العالم- کشکول

ایران عملا ثابت کرده که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نظامی، امنیتی و سایبری و قبل از آن، اراده و شجاعت را برای انتقال از مرحله دفاع به مرحله هجوم و قرار دادن دشمنانش در وضعیت دفاعی و دریافت ضربات دارد.

به منظور محافظت از تاسیسات هسته‌ای و ایمن‌سازی آنها در برابر خرابکاران و بعد از وقوع چندین مورد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران، این کشور "فرماندهی سپاه هسته‌ای" تشکیل داد.

همزمان با ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت از تاسیسات هسته‌ای، شبکه‌های جاسوسی یکی پس از دیگری شروع به فروپاشیدن کرده‌اند که آخرین مورد از این شبکه‌ها برای عملیات خرابکارانه در تاسیسات هسته‌ای فردو برنامه‌ریزی کرده بود.

عملیات انهدام لانه جاسوسی اسرائیل در اربیل توسط 12 فروند موشک نقطه‌زن بالستیک به مثابه پیامی برای این رژیم بود مبنی بر اینکه مرگ کمترین بهایی است که موساد و مزدوران رژیم اسرائیل در صورت هرگونه اقدام احمقانه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران یا برنامه‌ریزی برای ناامن کردن ایران، خواهند پرداخت.

رژیم صهیونیستی، روز گذشته در معرض بزرگ‌ترین هجمه سایبری در تاریخ شوم خود قرار گرفت به نحوی که نفتالی بنت، نخست‌وزیر آن جلسه کابینه‌اش را به مدت بیش از دو ساعت ترک کرد.

یک منبع در امنیت سایبری اسرائیل اذعان کرد که در پی این حمله سایبری، ادارات دولتی اسرائیل فلج شده و چندین وب‌سایت وزارتخانه‌های دولتی از جمله نخست‌وزیری، دادگستری و بهداشت مختل شدند.

به نظر می‌رسد که توانست رژیم‌های مرتجع عربی را به عادی‌سازی سوق دهد، احساس قدرت زیاد کرده و لذا خیال می‌کند که می‌تواند به ایران تعرض کند و هیچ پاسخی در قبال این جنایاتش دریافت نکند. ولی محاسبات او اشتباه بوده و ضربات متوالی و بزرگ‌تر از تصوراتش دریافت می‌کند. بنابراین، صهیونیست‌ها در حالتی از رعب و وحشت به‌سر می‌برند و نیروهای آن در حالت آماده‌باش قرار دارند.

پربیننده ترین خبرها