وحشت صهیونیست‌ها از توانایی حزب‌الله در حوزه های پدافند هوایی و پهپادی

وحشت صهیونیست‌ها از توانایی حزب‌الله در حوزه های پدافند هوایی و پهپادی
چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 17:52

رسانه‌های صهیونیستی ضمن اشاره به تلاش حزب‌الله برای مختل کردن فعالیت‌های رژیم صهیونیستی در حریم هوایی لبنان، از توانایی رو به رشد حزب‌الله ابراز نگرانی کردند.

العالم _ فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشت، تهدید جنبش حزب‌الله علیه ارتش این رژیم به صورت کلی و به‌ویژه علیه نیروی هوایی آن به‌شدت در حال افزایش است.

این روزنامه در ادامه به چالشی فزاینده اشاره کرد و نوشت، پرواز پهپادهای صهیونیستی در حریم هوایی لبنان از بیم اصابت گلوله‌های ضدهوایی حزب‌الله به آنها حتی به صورت جزئی، کاهش یافته است.

اسرائیل هیوم سپس نوشت، حزب‌الله در راستای مختل کردن فعالیت‌های اسرائیل در آسمان لبنان کار می‌کند و تل‌آویو باید قبل از آنکه این مشکل ریشه‌دار شود، راه‌حلی عملی برای آن پیدا کند.

شبکه صهیونیستی «کان» نیز اعلام کرد که دستگاه‌های امنیت هوایی و سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از سلسله رویدادهایی در ماه اخیر در آماده‌باش کامل است خصوصا در بخش پهپادها که نبردی جدید در برابر اسرائیل در منطقه شکل داده‌اند.

هفته گذشته، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی سطح هشدار در شمال سرزمین‌های اشغالی را افزایش داده است.

رادیو «کان» رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که دستگاه‌های امنیتی هوایی و اطلاعاتی این رژیم در حالت آماده باش قرار دارند و دلیل آن هم وقوع مجموعه‌ای از حوادث و اتفاقات طی چند ماه اخیر در زمینه پهپادها است که بنابه ادعای نهادهای صهیونیستی «نبرد جدیدی مقابل جمهوری اسلامی ایران» است.

به نوشته وبگاه «العهد»، به دلیل حساسیت این موضوع، دستورات فوق‌العاده‌ای به وزرای صهیونیست به منظور عدم پرداختن به حوادث اخیری که در داخل این رژیم رخ داده، صادر شده است.

رادیو اسرائیلی «کان» همچنین گزارش داد که در داخل نهادهای رژیم صهیونیستی به طور کلی سخن درباره آمادگی نهاد امنیتی و نظامی است که به صورت تمام وقت و در هر مکانی برای مقابله با تهدیدات علیه اسرائیل تلاش می‌کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها